جانشین سازمان بسیج عشایری کشور از برگزاری کنگره ملی بزرگداشت ۱۰ هزار شهید جامعه بسیج عشایری کشور خبر داد.
کد خبر: ۹۱۶۵۱۳۳
|
۲۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۷

به گزارش بسیج عشایری از اردبیل،سرهنگ احمد سعیدی در نشست با سران ایلات و طوایف عشایر مغان از برگزاری کنگره ملی شهدای بسیج عشایری خبر داد و اظهار داشت: کنگره ملی ۱۰ هزار شهید جامعه بسیج عشایری کشور برگزار می‌شود.

وی با اشاره به سایر برنامه‌های بسیج عشایری در کشور و به ویژه استان اردبیل افزود: یکی از مهم‌ترین برنامه‌های بسیج عشایری در استان اردبیل برگزاری یادواره ۱۵۸ شهید بسیج عشایری استان اردبیل است.

سعیدی با بیان اینکه طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب شهدا مایه رونق حیات معنوی در کشور هستند، تصریح کرد: با عنایت به تاکیدات مقام معظم رهبری در جذب و بکارگیری جوانان،باید زمینه حضور پرشور و حداکثری جوانان عشایر و ایفای نقش و بکارگیری آنان در امورات مربوط به محافل شهدا ایجاد شود.

جانشین سازمان بسیج عشایری کشور شهدا را مایه عزت و افتخار ملت و کشور دانست و اظهار کرد: همواره به برکت ایثار و فداکاری شهدا، ایران اسلامی الگویی برای کشورهای جهان تبدیل شده است.

وی رویکرد کنگره شهدای عشایری کشور را فرهنگی، محرومیت‌زدایی، خدمت‌رسانی و تقویت وحدت اقوام و مذاهب دانست و بیان کرد: به منظور هم‌افزایی اقشار بسیج از تمام ظرفیت‌ها و بسترهای اقشار بسیج استفاده خواهیم کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات