فرمانده ناحیه عشایری چهارمحال و بختیاری گفت:در راستای رویکرد خدمت رسانی و محرومیت زدایی محموله های مواد غذایی و پوشاک تهیه و در بیت بیماران معسر و صعب العلاج مناطق عشایری دینگان دیناران چهارمحال و بختیاری توزیع شد.
کد خبر: ۹۱۶۵۱۲۲
|
۲۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۶
 

به گزارش خبرنگار بسیج عشایری استان چهارمحال و بختیاری؛  جناب سرهنگ علی اصغر ایزدی فرمانده ناحیه عشایری استان چهار محال بختیاری گفت :در راستای اجرای یادواره  شهدای عشایر استانی و کنگره ملی ۱۰ هزار شهید عشایر کشور و نظر به اینکه یکی از رویکردهای کنگره محرومیت زدایی و خدمت رسانی در مناطق محروم می باشد، ۱۲۰ بسته مواد غذایی ،لباس وکفش  با  همکاری ناحیه مقاومت بسیج عشایری و خیرین استان بین نیازمندان منطقه دیناران توزیع شد.

سرهنگ ایزدی  که به همراه اکیپی از ناحیه مقاومت بسیج عشایری ، بسیج هنرمندان استان و گروه جهادی جامع پژشکان به منطقه عشایری دینگان دیناران حضور یافته وضمن تشکرازخیرین محترم  بیان داشت: برادران عزیز و خواهران ما در سپاه عشایری وسپاه استان به عنوان خادمان شما عشایر عزیز ، مطالبات شما را به سمع و نظر مسئولین استان می رسانیم.

  فرمانده ناحیه عشایری گفت:جمعی که ما امروز در خدمت عزیزان هستیم جناب آقای مهربان ، جناب آقای نوروزی و جناب آقای هاشمی ، امروز سومین سفرشان هست که ما افتخار داریم که در خدمت مردم عزیز ، غیور ، شریف ، مهمان نواز و با اخلاص منطقه‎ی دشت دینگان باشیم. واقعا این را برای خودمان یک افتخار می‎دانیم و این دهمین مرحله‎ی خدمات رسانی و محرومیت زدایی سپاه ناحیه عشایری است که تقریبا ظرف دو سه ماه گذشته الحمدلله با همت سردار فرمانده‎ی سپاه استان و همکاران خودم در سپاه ناحیه عشایری و خیرین محترم الحمدلله ما توانستیم که به تمام مناطق عشایری سرکشی کنیم و از نزدیک با عزیزان آشنا شویم و در جلساتی که با استانداری برگزار می‎شود نظرات شما و مطالباتی را که دارید ارائه دهیم.

ایزدی گفت:عزیزان جامعه‎ی عشایری ما یک جامعه‎ی بسیار تاثیرگذار برتمام آحاد جامعه هستند. جامعه‎ای هستند که تولیدگرند. جامعه‎ای هستند که اخلاصشان ، صفایشان ، صمیمیتشان ، شجاعتشان زبانزد عام و خاص است.ودرطول تاریخ اگر ما تاریخ را ورق بزنیم هیچگاه عشایر عزیز ما به خصوص بختیاری های عزیز هیچگاه سلاح برعلیه نظام برنداشتند. وهرگاه سلاح برداشتند یا در راستای دفاع از تمامیت ارضی کشور بوده یا دفاع  از دین و قرآن بوده یا دفاع از ناموس ایران بوده است و این یک  افتخار و برگ زرین بسیار بزرگی برای عشایر کشور به خصوص بختیاری های عزیز است. در زمان انقلاب شکوهمند اسلامی به نقل از بسیاری از مسئولین عالی رتبه‎ی نظام وقتی عرصه را ساواک بر سیاسیون ما تنگ می‎کرد ، تنها پناهگاه سیاسیون ما عشایر عزیز بودند که به هرحال پناه می‎آوردند و عشایر عزیز ما با شجاعت ، شهامت ، اخلاص و مهمان نوازی خودشان دفاع از نظام را داشتند و تنها این خاص مردان بختیاری ما نبود

ایزدی در مورد زنان عشایر هم بیان داشت: شیرزنان بختیاری ما سمبلی باید باشد برای تمام آحاد مردم ایران. شیرزنان بختیاری همگام با شیرمردان غیور بختیاری چه در سبک زندگی چه در تولید اقتصاد داخلی خانه ، چه کمک به معیشت خانواده دوشادوش مردان خودشان در تمام صحنه ها بودند و در صحنه های جنگ ضمن اینکه شهدایی هم از شیرزنان عشایری نیز داشتیم یا دلاورپروری کردند یا همگام با همسران خودشان از تمامیت ارضی کشور ما دفاع کردند.

ارسال نظرات