مدیر کل کمیه امداد امام خمینی (ره) شهرستان ایوان:
نیکخواه ، گفت: از ابتدای پرداخت بسته های طرح حمایتی دولت تاکنون اعتباری معادل ۲۷ میلیارد و ۳۵۰ میلیون ریال تسهیلات بانکی در راستای خسارت های وارده به سیل زدگان این شهرستان پرداخت شده است.حمزه نیکخواه اظهار داشت: همچنین در این راستا ۱۰میلیارد و۳۶۰میلیون ریال نیز کمک بلاعوض به خسارت زدگان سیل پرداخت شده است.
کد خبر: ۹۱۶۵۰۸۹
|
۲۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج، از ابتدای پرداخت بسته های طرح حمایتی دولت تاکنون اعتباری معادل ۲۷ میلیارد و ۳۵۰ میلیون ریال تسهیلات بانکی در راستای خسارت های وارده به سیل زدگان این شهرستان پرداخت شده است.

حمزه نیکخواه اظهار داشت: همچنین در این راستا ۱۰میلیارد و۳۶۰میلیون ریال نیز کمک بلاعوض به خسارت زدگان سیل پرداخت شده است.

به گفته وی در مجموع ۴۸۱ خانوار ایوانی خسارت دیده سیل از تسهیلات بانکی برخوردار شدند.

نیکخواه با اشاره به اجرای طرح هادی در سطح روستاهای این شهرستان نیز یادآور شد: امسال در سطح ۴۰ روستای ایوان اجرای طرح هادی انجام شده است.

وی تاکید کرد: اجرای این طرح ها به منظور زیبایی، بهسازی، ترکیب بندی هندسی و متقارن روستاها و با هدف رفع نیازهای اساسی روستاها و کمک به ماندگاری جمعیت روستایی، جلوگیری از روند مهاجرت این افراد و ایجاد فضای شادابی در روستاها، صیانت از منابع آبی، خاکی، طبیعت و محیط زیست طبیعی و انسانی است. 

به گزارش خبرگزاری بسیج، ۲ موج بارشی سیلابی در تعطیلات نوروز امسال باعث بروز خرابی‌های متعددی در حوزه زیرساخت‌های عمرانی، شهری، روستایی، عشایری، ابینه، زیربخش های کشاورزی، و … استان ایلام شد.

 

ارسال نظرات