سید ساجد یعقوبی
جانشین سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل:
جانشین سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام یافته همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس نمایشگاه عملیات والفجر ۸ در اردبیل برپا می‌شود.
کد خبر: ۹۱۶۵۰۳۶
|
۲۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۰:۲۰

نمایشگاه عملیات والفجر ۸ در اردبیل برپا می‌شود

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، سردار مستعد حصاری در بازدید ازروند اجرایی نمایشگاه رزمی،فرهنگی شورابیل اظهار داشت: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام یافته همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس نمایشگاه عملیات والفجر 8 در اردبیل برپا می‌شود که بدون شک نقش تاثیرگذاری در ترویج فرهنگ و ایثار به دنبال داشته است.

وی با اشاره به این که دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی لازمه اساسی برای تحقق منویات مقام معظم رهبری است بیان کرد: باید با جان و دل راه شهدای والامقام را ادامه دارد و با یادآوری رشادت‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان در طول هشت سال دفاع مقدس به وظایف خطیر خود عمل کنیم.

جانشین سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: بازسازی یکی از عملیات‌های دوران دفاع مقدس هر ساله از اهم برنامه‌هایی است که در استان مبنای کار قرار گرفته و امسال نیز بازسازی و بازخوانی عملیات والفجر 8 انجام می‌شود که تمهیدات لازم در این زمینه به عمل آمده است.

مستعدحصاری تصریح کرد: حضور حداکثری دستگاه‌های اجرایی، مردم و مسئولان در راستای برگزاری باشکوه این نمایشگاه نقش اساسی دارد و در این زمینه امیدواریم با همدلی و وحدت در اینمینه موفق عمل کرده و به اهداف خود در این زمینه جامه عمل برسانیم که این امر حائز اهمیت است.

وی بیان کرد: یکی از موارد حائز اهمیت در استان اردبیل تبییت ارزشهای دفاع مقدس به نسل جوان و امروزی است که باید در این زمینه نیز از ظرفیتهای موجود به نحو احسن استفاده شود که این موضوع به نوبه خود برای ما اهمیت دارد و باید در دستور کار قرار گیرد.

ارسال نظرات