سرهنگ دوم پاسدار سید محمود موسوی فرمانده سپاه ناحیه اردل در خصوص عملکرد های بسیج سازندگی اردل از پروژهای تکمیل شده و در حال اجرا خبر داد.
کد خبر: ۹۱۶۵۰۱۸
|
۲۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ سرهنگ  دوم پاسدار سید محمود موسوی  در خصوص  عملکرد یکساله 97 -98 بسیج سازندگی اردل گفت: بسیج سازندگی در بخش پروژه مسکن مدد جویان در اردل 30 پروژه انجام گرفته که  25 پروژه تکمیل و 5 پروژه در حال انجام می باشد.

 وی افزود: در سال 97-98 در بحث محرومیت زدایی احداث 50 چشمه سرویس بهداشتی در سطح روستاهای شهرستان اردل ایجاد شده است، و در بحث اقتصادی 3 طرح اقتصادی  در حال احداث میباشد و 24 مورد وام 24 میلیون تومانی برای اشتغال زایی  پرداخت گردید و همچنین پروژه آب رسانی به زمین های کشاورزی روستای کاوند در شهرستان اردل با موفقیت  پایان یافته است.

سرهنگ موسوی درخاتمه گفت: در بخش تکمیل مساجد 4 پروژه به اتمام رسیده است و در بخش تهیه جهیزیه در سال 97 حدود 130 جهیزیه به زوج های جوان تحویل داده شد و پروژه های عمرانی و زیرساختی دیگر نیز که در دست اقدام هستند به دلیل عدم اعتبار کافی ناتمام مانده که با در نظر گرفتن اعتبار مورد نیاز ان شا الله تا پایان سال 98 تکمیل خواهد شد.  

 

 

ارسال نظرات