فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گناباد خبر داد:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گناباد گفت: افزون بر هفت هزار نفر از ساکنان روستاهای مناطق محروم این شهرستان از ابتدای تابستان جاری تاکنون از خدمات سازندگی اردوهای جهادی بسیج بهره مند شده اند.
کد خبر: ۹۱۶۵۰۱۱
|
۲۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۸
سرهنگ پاسدار علی ابراهیم زاده در گفت و گو با خبرنگاران با تاثیر اردو‌های سازندگی جهادی بر خودسازی، تقویت روحیه جهادی و کار و تلاش نوجوانان و جوانان مجری آن اشاره و بیان کرد: این اردو‌ها با شرکت ۲۰۰ جهادگر بسیجی از سنین ۱۰ الی ۶۰ سال در روستا‌های سطح بیهود، نوده پشنگ، بهاباد بخش مرکزی و شماری دیگر از از روستا‌های بخش کاخک شهرستان گناباد در حال برگزاری است.

وی ادامه داد: اجرای طرح‌های عمرانی و نیز برنامه‌های فرهنگی، آموزشی، بهداشتی و درمانی از بخش‌های اردو‌های جهادی بسیج گناباد هستند. در این چارچوب ۲۵۰ میلیون ریال داروی رایگان در اختیار نیازمندان قرار گرفته است.

ابراهیم زاده گفت: ۴۰۰ بسیجی خواهر و برادر در قالب ۱۹ گروه جهادی بسیج برای خدمت رسانی در عرصه‌های عمرانی، بهداشتی، کشاورزی و آموزشی طی یک سال اخیر به مناطق محروم این شهرستان اعزام شده ا.

وی افزود: در این چارچوب یک میلیارد و ۵۵۰ میلیون ریال برای ساخت یا تکمیل مساجد، منازل روستاییان، حمام و سرویس‌های بهداشتی روستا‌ها هزینه و همچنین با کمک بسیج سازندگی و قرارگاه خاتم الانبیاء (ص) سپاه پاسداران هشت رشته قنات روستایی در گناباد لایروبی شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها