خبرهای داغ:
نماینده مردم شوط، ماکو، پلدشت و چالدران در مجلس شورای اسلامی:
نماینده مردم شوط، ماکو، پلدشت و چالدران در مجلس شورای اسلامی گفت: وحدت کلمه ضامن پیروزی ملت بزرگ ایران اسلامی در همه زمینه‌ها است.
کد خبر: ۹۱۶۵۰۰۷
|
۲۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از ماکو، عین الله شریف پور در سومین جلسه شورای اداری شهرستان ماکو بر پیگیری و حل مشکل احداث خیابان ساحلی شهر ماکو اشاره و اظهار کرد: با تلاش شهردار ماکو جذب 34 میلیارد جهت احداث خیابان ساحلی صورت گرفته است و امید است در هفته دولت کلنگ این طرح نیز به زمین زده شود.

وی گفت: امیدواریم در سال رونق تولید با تلاش و پشتکار اقشار مختلف مردم و مسئولین و اصلاح نقاط ضعف و همچنین تقویت نقاط قوت بتوانیم از این دوران سخت اقتصادی عبور کنیم.

 نماینده مردم شوط، ماکو، پلدشت و چالدران در مجلس شورای اسلامی در این جلسه با بیان اینکه اتحاد و انسجام محور پیروزی ملت بزرگ ایران در مقابل آمریکا است، اظهار کرد: برگزاری برنامه های گرامیداشت هفته دولت به صورت منسجم و برجسته می تواند یاس و ناامیدی را برای دشمنان و نشاط و امید به آینده را برای مردم کشورمان به ارمغان بیاورد.

شریف پور اتمام پروژه جاده قلیش لانمیش و اجرای سد بدولی را از جمله طرح های مهم عنوان کرد و گفت: مراحل تخصیص بودجه آن در حال انجام است و انتظار می رود در آینده نزدیک مراحل آن به پایان برسد.

وی با تقدیر از اقدامات رئیس دستگاه قضا که در برخود و پیشگیری از فساد در این مدت بسیار موفق عمل کرده است، افزود: دستگاه قضا در رویکرد جدید خود، با رعایت اخلاق، احکام الهی و قانون، در عین حال پیشگیری را مقدم بر تنبیه می دانند و این امر بسیار مورد پذیرش جامعه است.

انتهای پیام

ارسال نظرات