مسئول نمايندگی ولی فقیه در یگان حفاظت هواپیمایی سپاه فرودگاه های استان سیستان و بلوچستان:
مسئول نمايندگی ولی فقیه در یگان حفاظت هواپیمایی سپاه فرودگاه های استان سیستان و بلوچستان گفت: عید قربان، عیدی است که انسانهای آگاه را به یاد قربانگاه ابراهیمی می اندازد.
کد خبر: ۹۱۶۵۰۰۰
|
۲۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۵
حجت الاسلام نعیم اربابی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فرودگاه  استان سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگاربسیج در زاهدان گفت: آن کسی که به قربانگاه می رود و گوسفندی را ذبح می کند، در حقیقت با حرکتی نمادین عزم از میان بردن هوس ها و وابستگی هایش را می کند و آماده ایثار و فداکاری می شود، این عمل  عبادت و وسیله تقرّب به خداست.

وی به استناد به بیان حضرت امام راحل افزود: عید قربان، عیدی است که انسانهای آگاه را به یاد قربانگاه ابراهیمی می اندازد؛ قربانگاهی که درس فداکاری و جهاد در راه خدای بزرگ را به فرزندان آدم و اصفیا و اولیای خدا می دهد.
 
حجت الاسلام اربابی ادامه داد: این پدرِ توحید و بت شکنِ جهان، به ما و همه انسانها آموخت که عزیزترین ثمره حیات خود را را در راه خدا بدهید و عیدی بگیرید.
 
مسئول نمایندگی ولی فقیه در یگان حفاظت هواپیمایی سپاه فرودگاههای استان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: خود و عزیزان خود را فدا کنید و دین خدا را و عدل الهی را برپا نمایید، به همه ما ذریه آدم فهماند که «مکه» و منی قربانگاه عاشقان است و محل نَشر توحید و نفی شرک که دلبستگی به جان و عزیزان نیز شرک است.
ارسال نظرات