خبرهای داغ:
فرمانده نیروی انتظامی آذربایجان غربی بر لزوم کمک برای اشتغال معتادان بهبودیافته تاکید کرد.
کد خبر: ۹۱۶۴۹۹۹
|
۲۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۰:۲۶

 به گزارش خبرگزاری بسیج از ماکو، مسعود خرم نیا در چهارمین جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر ماکو شناسایی محلات و مکان هایی که احتمال خرید و فروش مواد مخدر در آنجا وجود دارد را از ضروریات عنوان کرد و گفت: اگر مناطقی وجود دارد که احتمال خرید و فروش مواد مخدر در آن جا وجود دارد باید شناسایی شده و آموزش‌های لازم در آن محلات پرخطر برگزار شود.

وی ادامه داد: شهرداری‌ها نیز در این راستا کمک کنند تا در مکان هایی که احتمال خرید و فروش مواد مخدر وجود دارد اگر در آن مکان سرای محله وجود دارد با برگزاری آموزش و نمایشگاه در آن مناطق و یا برگزاری دوره ها و مسابقات ورزشی با همکاری اداره ورزش و جوانان با کمترین هزینه باعث تخلیه انرژی جوانان در فعالیتهای مثبت شوند.

خرم نیا گفت: ماکو از لحاظ میزان وقوع جرائم و متهمین در رتبه پایین تری نسبت به سایر مناطق قرار دارد.

وی با اشاره به آسیب پذیری قشر جوان و نوجوان، گفت: آموزش و پرورش و دانشگاه ها می توانند در بحث آموزش موثر باشند لذا در این راستا آموزش و پرورش حتما باید برای دانش آموزان، مربیان و اولیا کلاس آموزش خطرات مواد مخدر برگزار کند.

خرم نیا با اشاره به حمایت از اشتغال معتادین، گفت: فرماندار شهرستان پیگیری کند تا انجمن یا موسسه خیریه در این رابطه راه اندازی شود تا برای اشتغال معتادین بعد از ترک اعتیاد چاره ای اندیشیده شود.

فرمانده نیروی انتظامی آذربایجان غربی خطاب به کارکنان نیروی انتظامی، گفت: نیروی انتظامی باید برنامه‌ای تنظیم کند تا هنگام بازگشایی مدارس اطراف مدارس توزیع و فروش مواد مخدر و قرص های روانگردان صورت نگیرد.

انتهای پیام

ارسال نظرات