خبرهای داغ:
دبیر اجرایی بنیاد بین المللی غدیر خوی خبر داد

اجرای نمایش بازخوانی خطبه غدیر در خوی

دبیر اجرایی بنیاد بین المللی غدیر خوی گفت: بازسازی واقعه غدیر خم در راستای غدیرشناسی و تبیین جایگاه این واقعه بزرگ در بین جوانان کاری ارزشمند است.
کد خبر: ۹۱۶۴۹۹۵
|
۲۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۰

حجت الاسلام محمد رستمی امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ارومیه، شناساندن و معرفی سیره نبوی و ائمه معصومین، تلاش برای گسترش معارف الهی و همچنین الگو سازی واقعه غدیر و ولایت پذیری در بین مردم را از مهمترین هدف ها برای بازسازی واقعه غدیر عنوان کرد.

وی زبان هنر را از مهمتریت روش ها برای انتقال فرهنگ و سبک زندگی بیان کرد و افزود: سمعی و بصری کردن واقعه غدیرخم برای جذابیت بیشتر و انتقال سریع‌تر پیام غدیرخم ضروری است چرا که  هنر می تواند هر پیامی را در ذهن مخاطب ماندگار سازد و برای انتقال پیام غدیرخم هم می توان از هنر نمایش، ادبیات، شعر، فیلم، سریال، تئاتر و ... بهره برد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه خوی با بیان اینکه بنیاد بین المللی غدیر با پشتیبانی سپاه و ساير ادارات و نهادهاي شهرستان برنامه ها را اجرا می کند، ابراز داشت: امیدواریم که تمامی دستگاه ها  و مسئولین امر که در یک حکومت دینی انجام وظیفه می کنند به رویدادهای تاریخی و مذهبی ارزش قائل شده و سعی نمایند پایه کار باشند.

دبیراجرایی بنیاد بین المللی غدیر شهرستان خوی همچنین ضمن تقدیر و تشکر از امام جمعه شهرستان به عنوان رئیس بنياد بين الملی غدير شهرستان خوی،اظهار داشت: 23عنوان در قالب 100برنامه در دهه ولایت و امامت اجرا می شود.

حجت الاسلام رستمی برپایی مراسم عمامه گذاری طلاب در شب غدیر در حسینیه شیخ نوایی، نورافشانی شب عید غدیر در پارک ملت، جشن های محله محور توسط حوزه های محلات و هیئت امنای مساجد، دیدار با خانواده شهدا و جانبازان سادات، برگزاری محافل انس با قرآن در امام زاده سید بهلول، تشکیل حلقه‌های صالحین و بیان اهمیت واقعه غدیر و غدیر شناسی، برگزاری دعای عرفه، برگزاری مسابقات ورزشی با عنوان جام ولایت، همایش زنان مدافع حریم ولایت، برپایی ایستگاه های صلواتی، اعزام اکیپ های پزشکی و جهادی به مناطق محروم، همایش میثاق با ولایت در سطح نیروهای مسلح را از جمله برنامه های دهه ولایت عنوان کرد.

انتهای پیام

ارسال نظرات
آخرین اخبار