استاندار یزد؛

دفتر استانی یونسکو ایران الگویی برای فعالیت مسئولان شهرداری‌ها است

«محمدعلی طالبی»گفت: دفتر استانی یونسکو ایران در کنار فعالیت‌هایی که در حوزه های اجتماعی و فرهنگی دارد، می‌تواند الگویی برای فعالیت مسئولان شهرداری‌ها باشد تا بتوان با پرداختن شهرداران به حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی کمی از بار مسائل این حوزه را کم کنیم.
کد خبر: ۹۱۶۴۹۸۸
|
۲۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد، «محمدعلی طالبی» پیش از ظهر امروز در آیین افتتاحیه نخستین دفتر استانی یونسکو ایران در یزد اظهار داشت: افتتاح این دفتر به دلیل ظرفیت‌های بسیار گسترده‌ای است که در استان یزد وجود دارد.
وی افزود: یزدی‌ها، مردمانی اهل مدارا و سازگار هستند، نیاز است، در حوزه جهانی اندیشیدن کار کنیم و دفتر یونسکو در یزد می‌تواند روی این حوزه خوب کار کند.
استاندار یزد با اشاره به اینکه نیازمند یک اتفاق نظر در استان هستیم که بتوانیم برنامه هایمان را برای پیشرفت استان دنبال کنیم ادامه داد: حوزه اجتماعی در گذشته یکی از حوزه‌هایی بود که کمتر مورد توجه شهرداری‌ها بود، ولی الان این موضوع در شهرداری و شورای شهر یزد به صورت گسترده مورد نظر است.
طالبی خاطر نشان کرد: این دفتر در کنار فعالیت‌هایی که در حوزه‌های اجتماعی و فرهنگی دارد، می‌تواند الگویی برای فعالیت مسئولان شهرداری‌ها باشد تا بتوان با پرداختن شهرداران به حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی کمی از بار مسائل این حوزه را کم کنیم.
وی گفت: این آمادگی را داریم که با اتکا به همکاری و همراهی که در بین دستگاه‌های مختلف وجود دارد، نمود عینی این همکاری را در اجرای برنامه‌های پیشنهاد شده داشته باشیم.
انتهای پیام/
ارسال نظرات