خبرهای داغ:
فرمانده لشکر 14 امام حسین (ع) گفت: رزمندگان لشکر 14 امام حسین (ع) در کنار حفاظت از مرزهای جمهوری اسلامی ایران 12 مدرسه و منزل مسکونی در مناطق محروم جنوب شرق کشور احداث و بازسازی کردند.
کد خبر: ۹۱۶۴۹۶۹
|
۲۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج، به نقل از روابط عمومی و تبلیغات لشکر مقدس امام حسین (ع) در آستانه عید غدیر خم وعید قربان رزمندگان لشکر 14 امام حسین (ع) اقلام خوراکی، معیشتی و فرهنگی در روستاهای محروم منطقه جنوب شرق کشور توزیع کردند.

سرهنگ پاسدار محمد هاشمی پور فرمانده لشکر 14 امام حسین (ع) درباره این اقدامات اظهار داشت: لشکر امام حسین (ع) در مدت استقرار در منطقه جنوب شرق شناسنامه‌ای از محرومان تهیه و محرومان و مستضعفان منطقه شناسایی شده که کمک‌های مردمی و سازمانی به آن‌ها تخصیص داده می‎‌شود.

فرمانده لشکر 14 امام حسین (ع) افزود: در مدت مأموریت لشکر در منطقه عملیاتی جنوب شرق، رزمندگان این یگان یک مدرسه احداث کردند و 5 مدرسه نیز توسط آن‌ها بازسازی شد، همچنین 2 منزل مسکونی احداث و 4 منزل نیز بازسازی و تعمیر شده است.

وی تصریح کرد: در راستای محرومیت‌زدایی در منطقه جنوب شرق 2 کانتینر پوشاک و بیش از 2 هزار بسته غذایی میان مردم منطقه توزیع شده است که اکثر کمک‌ها توسط رزمندگان لشکر امام حسین (ع) از خیرین اصفهانی جمع آوری شده است.

هاشمی‌پور خاطرنشان کرد: اجرای برنامه‌های فرهنگی، مذهبی، هنری و برگزاری مسابقات فرهنگی هنری در میان کودکان منطقه و غیره از اقدامات این نهاد مقدس در منطقه عملیاتی جنوب شرق کشور است.

فرمانده لشکر 14 امام حسین (ع) عنوان کرد: دشمنان معاندین نظام بدانند با شهادت فرزندان این انقلاب پایه‌های آن تنومندتر و عزم ما در جهت اعتلای اهداف نظام جدی‌تر شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها