خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه کبودراهنگ با تاکید بر اهمیت بالای حرفه خبرنگاری در ارتباط بین مردم و مسئولین، مطالبه‌گری از مسئولان برای حل مشکلات مردم را یکی از رسالت‌های یک خبرنگار دلسوز عنوان کرد.
کد خبر: ۹۱۶۴۹۵۷
|
۲۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۲

مطالبه‌گری از مسئولان برای حل مشکلات مردم از رسالت‌های خبرنگار استبه گزارش خبرگزاری بسیج از کبودراهنگ، سرهنگ محمود بداغی نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن تبریک هفته خبرنگار، از تلاش‌ها و مجاهدت‌های خبرنگاران شهرستان در امر اطلاع‌رسانی به ویژه انعکاس برنامه‌های بسیج و سپاه تقدیر کرد.

وی ضمن تاکید بر اهمیت بالای حرفه خبرنگاری در ارتباط بین مردم و مسئولین، مطالبه‌گری از مسئولان برای حل مشکلات مردم را یکی از رسالت‌های یک خبرنگار دلسوز عنوان کرد.

فرمانده سپاه ناحیه کبودراهنگ در ادامه گزارشی از برنامه‌های اجرایی سپاه و بسیج شهرستان در عرصه‌های سازندگی، محرومیت‌زدایی، ساخت و مرمت خانه‌های سیل‌زده، جمع‌آوری کمک برای مردم سیل‌زده و اوقات فراغت ارائه کرد و سپس به سوالات مطرح شده پاسخ داد.

حجت الاسلام دهنوی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه کبودراهنگ نیز هفته خبرنگار را به تلاشگران عرصه رسانه و اطلاع‌رسانی تبریک گفت و از فعالیت‌ها و تلاش‌های جهادی این عزیزان تشکر کرد.

در پایان از خبرنگاران حاضر تجلیل و هدیه ای به ایشان تقدیم شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات