خبرهای داغ:

بیانیه گام دوم انقلاب بزرگترین ضربه به سبک زندگی غربی

مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه شاهرود گفت: بیانیه گام دوم انقلاب بزرگترین ضربه به سبک زندگی غربی است.
کد خبر: ۹۱۶۴۹۵۲
|
۲۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۶
یانیه گام دوم انقلاب بزرگترین ضربه به سبک زندگی غربیبه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حجت الاسلام عیسی سلیمانی در نشست بصیرتی پایگاه مصباح الهدی حوزه بسیج جامعه زنان صدیقه کبری (س) شاهرود که با حضور ۶۰ نفر در پایگاه برگزار شد در سخنانی با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب اظهار کرد: در گام دوم انقلاب بزرگترین ضربه به سبک زندگی غربی است.
وی افزود: به فرموده مقام معظم رهبری هشت سنت غلط در زندگی ما وجود دارد که از سبک زندگی غربی است و یکی از آن‌ها چشم و هم چشمی است.
مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه شاهرود با اشاره به باور به وعده‌های قرآن گفت: در طول ۴۰ سال انقلاب اسلامی بر مبنای باور به قرآن پیش رفتیم و البته برخی باور ندارند و سراسر قرآن به مومنین تاکید می‌شود عزت دست خداوند است و هر کس می‌خواهد عزت کسب کند باید در خانه خدا برود.
وی با اشاره به آیات قرآن در مورد توکل به خدا و عزت به جمله امام راحل اشاره کرد که (آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند) گفت: در آن زمان دولت بازرگان غرب زده بود و امام دیدند دولت می‌ترسد از آمریکا و این جمله را بیان کرد.
سلیمانی با اشاره به پهپاد آمریکایی ساقط شده گفت: این نشان داد قدرت و عزت ایران اسلامی را در جهان و حتی آمریکا از طریق امیر قطر پیام دادند که ما چند موشک به بیابان‌های ایران بزنیم که سپاه گفت: شما غلط می‌کنید.
ارسال نظرات
پر بیننده ها