خبرهای داغ:
نخستین همایش استانی خبرنگار بصیر (گرامیداشت یاد شهدای رسانه استان قزوین) و نکوداشت شهید خبرنگار شاخص استان، طهماسب شیخ حسنی با حضور سردار رضا طلایی نیک،، معاون پارلمانی وزیر دفاع در آبیک برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۶۴۹۴۸
|
۲۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین نخستین همایش استانی خبرنگار بصیر (گرامیداشت یاد شهدای رسانه استان قزوین) و نکوداشت شهید خبرنگار شاخص استان، طهماسب شیخ حسنی با حضور سردار رضا طلایی نیک،، معاون پارلمانی وزیر دفاع در آبیک برگزار شد.

سید فرهاد حسینی دبیر همایش استانی خبرنگار بصیر در این مراسم بیان کرد: خبرنگاری یک وزارت اجتماعی است که می توانند در جامعه امید آفرین باشند.

خبرنگاران سنگربانان،عزت و شرف انسانی هستند

بزرگداشت شهدای رسانه استان، معرفی الگوهای رسانه ای به خبرنگاران، رونمایی از کتاب خاطرات شهید شیخ حسنی با عنوان عاشق تر از مجنون، تجلیل از خانواده شهدای استان، برپایی نمایشگاه رسانه، تجلیل از خبرنگاران فعال شهرستان آبیک، از ویژه برنامه های این رویداد بود.

در ادامه این برنامه همرزم شهید بیان کرد: شهید پیش از شهادت جانباز بود و از ناحیه دست جانباز شده بود اما در دو مرحله در جبهه های غرب فعال بود و با وجود دردی که از ناحیه دست داشت اما هرگز میدان عمل و مبارزه را ترک نکرد. یکی از ویژگی های این شهید، مطالبه گری بود و بدون کوچکترین ترسی مطالبه می کرد. ایشان براساس ارزش ها عمل می کرد و بر اساس همین ارزش ها به میدان رزم رفت و به شهادت رسید.
وی ادامه داد: قلم رسالتی است بر مبنای اندیشه و ارزش های قرآنی. ما در مقابل آنچه می نویسیم مسوولیت داریم. امروز گرد هم آمده ایم تا ضمن بزرگداشت رسانه از اصحاب رسانه تقدیر کنیم.
این رزمنده سالهای دفاع مقدس گفت: در مقابل هر کلمه ای که می نویسیم اگر صداقت نداشته باشیم در پیشگاه خدا و در محضر شهدا باید پاسخگو باشیم.
در پایان از خانواده های شهدای رسانه استان، شهید طهماسب شیخ حسنی خبرنگار روزنامه جمهوری اسلامی، جانباز شهید رضا طاهرخانی خبرنگار روزنامه جمهوری اسلامی، ابراهیم سهیلی راد خبرنگار نشریه دانش آموزی کودک انقلاب، حمیدرضا کشاورز مرآت خبرنگار مجله جوان، محمد حسن ماهانی نویسنده نشریه کودک انقلاب، محمد حسین محمودیان خبرنگار و عکاس اطلاعات، غلامحسین اسداللهی، خبرنگار و از فعالان رسانه ای استان، شهید ابوالفضل رجبی دهکی گزارشگر صدا و سیما، سید محمود صلاحی گزارشگر صدا و سیمای جمهوری اسلامی استان قزوین، شهید کریم اصغری خبروگار روزنامه ولایت، تجلیل شد.

گفتنی است با حضور همسر شهید شیخ حسنی، سردار رضا طلایی نیک و عبد المحمد زاهدی استاندار قزوین، از کتاب عاشق تر از مجنون رونمایی شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها