خبرهای داغ:
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به ترس دشمنان از اقتدار و نفوظ ایران در دنیا، گفت: حقیقت اقتدار نظام اسلامی، دشمن را وادار به اعتراف کرده است.
کد خبر: ۹۱۶۴۹۴۳
|
۲۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار علی فدوی، جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، امروز(22 مرداد) در مراسم تودیع و معارفه فرمانده جدید سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی که با حضور نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی، استاندار، خانواده معزز شهدا و جمعی از مسئولان و قشر عظیمی از بسیجیان استان در محل مصلای امام خمینی(ره) بجنورد  برگزار شد، گفت: اقتدار امروز ایران اسلامی هرچند برای ما عادی است اما برای دوستان و دشمنان ما تعاریف مختلفی دارد و این امر در گفتار دشمنان، یک واقعیت بزرگ است.

وی شرط تحقق وعده‌های خداوند در قرآن کریم را عمل به تکالیف الهی دانست و افزود: عزت و اقتدار 40 ساله ملت و نظام اسلامی ایران به خاطر عمل به تکالیف خدای متعال است.

سردار فدوی اظهارداشت: ترس دشمنان نظام ما به حدی است که از پایان جنگ تحمیلی تا کنون، حتی فکر شلیک به سمت کشور ما را نیز از ذهن بیرون کرده اند.

وی تعرض دشمنان انقلاب اسلامی به دوستان این نظام را رویارویی غیرمستقیم با ایران برشمرد و افزود: نمونه بارز این امر این است که رئیس‌جمهور آمریکا رسماً اعلام کرد ائتلاف مبارزه با دولت سوریه شکست خورده و این شکست در برابر انقلاب اسلامی است.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ادامه با اشاره به وضعیت اقتصادی کشور، بیان داشت: وضعیت کنونی اقتصادی کشور در شأن مردم ایران نیست و رفع این مهم نیز نیازمند عمل جهادی و پای کار بودن است.

سردار فدوی اظهارداشت: قطعاً امسال بشارت‌های عظیمی برای مردم خواهد بود و مهم این است که مردم و مسئولان پای کار باشند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها