رئیس سازمان بسیج کارمندان سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر:
سرهنگ ضرغام جعفری گفت: نظام جمهوری اسلامی بر گرفته شده از سیره انبیا و اولیا الهی است و منشا آن انصاف، عدالت، برابری و نوع دوستی است.
کد خبر: ۹۱۶۴۹۱۶
|
۲۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۵

به گزارش سرویس بسیج کارمندان خبرگزاری بسیج، سرهنگ ضرغام جعفری رئیس سازمان بسیج کارمندان امام صادق (ع) استان بوشهر در جلسه تکریم و معارفه فرمانده سابق و جدید پایگاه مقاومت بسیج کارمندی اداره کل دادگستری استان بوشهر گفت: نظام جمهوری اسلامی بر گرفته شده از سیره انبیا و اولیا الهی است و منشا آن انصاف، عدالت، برابری و نوع دوستی است که نهاد‌ها و ادارات متولی کار به ویژه دادگستری در این کشور باید بر اساس سیره آن بزرگواران عمل کنند.

سرهنگ جعفری تاکید کرد: دادگستری یکی از ادارات پر مخاطب در زمینه رضایتمندی مردم از نظام می‌باشد و چنانچه در این باره بسیج فعال و پای کار باشد و با تقویت روحیه بسیجی و فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر همچنین وجدان کاری می‌تواند در زمینه راه اندازی به موقع کار مردم و همچنین رعایت حقوق شهروندی و تکریم ارباب رجوع نقش موثری در نقشه برآب کردن تبلیغات مسموم دشمنان داشته باشد.

سرهنگ ضرغام جعفری ادامه داد: همانطور که حضرت امام خمینی (ره) فرمودند اگر ملتی دارای وجدان کار باشد محصول کار او خوب خواهد بود و قطعا با ورود روحیه بسیجی و نگرش بسیجی در ادارات و سازمان‌ها محصول کار که همان رضایت مندی مردم از نظام است را در بر خواهد داشت.

رئیس سازمان بسیج کارمندان سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر افزود: با توجه به اینکه در حال حاضر دشمن بیشتر توان و فعالیت خود را به شکل رسانه‌های دیداری، شنیداری و فضای مجازی و زمینه قبولاندن ناکارآمدی نظام مقدس جمهوری اسلامی به مردم دنیا معرفی داشته، باید ادارات پر مخاطب مانند دادگستری بتوانند بیشترین نقش را در شکست توطئه‌های دشمن با توجه به فرهنگ بسیجی و تکریم ارباب رجوع داشته باشند.

گفتنی است سرهنگ جعفری ضمن قدردانی و تشکر از زحمت‌های چندین ساله برادر ایزدی مطلق برادر نامدارفرد را به فرماندهی پایگاه منصوب نمودند.
 
 
ارسال نظرات
پر بیننده ها