خبرهای داغ:
نماینده مردم همدان، فامنین و قهاوند در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه موضوع آب اولویت استان است و باید آن را جدی بگیریم، گفت: سد قوچم و سد آب آزاد کیفی‌ترین آب کشور است که در دولت تصویب شده که آب از این دو سد برای همدان بیاید.
کد خبر: ۹۱۶۴۸۹۹
|
۲۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۶

موضوع آب اولویت استان همدان است/ آب‌رسانی از دو سد قوچم و آب آزاد به همدانبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، امیر خجسته در دیدار با مدیران صنعت آب و برق استان همدان ضمن تقدیر از مجموعه صنعت آب و برق استان همدان اظهار داشت: صنعت آب و برق استان یکی از مجموعه‌های جهادی در استان است.

وی با بیان اینکه در بین مدیران جهادی استان مجموعه برق سرآمد است، گفت: در آب و فاضلاب شهری و روستایی استان نیز تلاش‌های خوبی صورت گرفته است.

نماینده مردم همدان، فامنین و قهاوند در مجلس شورای اسلامی با اشاره به پروژه آب‌رسانی به شهر همدان عنوان کرد: این پروژه مهم مصوبه سفر مقام معظم رهبری به استان است و باید عملی شود و ما نیز تمام توان خود را بر این مسئله گذاشته‌ایم.

وی با بیان اینکه موضوع آب اولویت استان است و باید آن را جدی بگیریم، عنوان کرد: سد قوچم و سد آب آزاد کیفی‌ترین آب کشور است که در دولت تصویب شده که آب از این دو سد برای همدان بیاید.

خجسته با اشاره به زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی استان تصریح کرد: موضوع آب و برق مراکز صنعتی پیگیری شده که بخشی اجرایی و بخشی نیز در دست اجرا است و زیرساخت‌ها فراهم شده است.

وی افزود: یکی از علل عقب‌ماندگی ما در استان اختلافات بود که خوشبختانه امروز بدون چالش و با همگرایی و همفکری کارها انجام می‌شود.

نماینده مردم همدان، فامنین و قهاوند در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: افق همدان، هم در بحث منابع و هم در بحث گردشگری افق روشنی است و امروز شاهد ورود سرمایه‌گذاران به استان هستیم که نشان‌دهنده شتاب گرفتن توسعه همدان است.

در ادامه این جلسه ستوده مدیرعامل آب منطقه‌ای همدان، هاشمی مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی استان و معاونت آب و فاضلاب شهری استان همدان نیز به ارائه گزارش عملکردی حوزه خود پرداختند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات