فرمانده سپاه ناحیه امام حسین (ع) در گفتگو با «بسیج»؛
فرمانده سپاه ناحیه امام حسین (ع) گفت: مسابقه مهیج و جذاب فرمانده به منظور اعتلای درونی سازمانی بسیج و فعالسازی پایگاههای بسیج ناحیه امام حسین (ع) کرج برای بسیجیان این ناحیه برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۶۴۸۶۱
|
۲۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، سرهنگ دوم پاسدار مجید زنجانی فرمانده سپاه امام حسین (ع) کرج در گفتگو با خبرگزاری بسیج گفت: طرح مسابقه “فرمانده” که از سوی ناحیه امام حسین (ع) به منظور افزایش سطح آمادگی دختران و پسران منطقه کرج با جذابیت های خاص خود از روز گذشته کار خود را در اردوگاه شهید مطهری کرج آغاز کرد.

مسابقه

وی افزود: در مرحله اول مسابقه فرمانده در سطح ناحیه امام حسین (ع) کرج 38 حلقه صالحین برادر و 48حلقه صالحین خواهر وارد میدان کار شدند و در مدت 40روز تحت آموزش قرار گرفتند ، همچنین طی 3 روز مرحله عملی آن در اردوگاه شهید مطهری کرج برای برادران ودر حسینیه ثار الله کرج برای خواهران به اجراء در آمد  و در پایان به 3 تیم برتر جوائز نقدی نفیسی اهداء خواهد شد.

مسابقه

فرمانده سپاه امام حسین (ع) کرج در ادامه به اهداف این مسابقات آموزشی بدنی و رزمی پرداخت و گفت: تعلیم و تربیت بدنی ، رزمی و دفاعی بسیجیان و جوانان شهرستان کرج به منظور افزایش سطح آمادگی نیروهای انقلابی و بصیر و تأثیر گذار در سطح شهرستان و آینده کشور است تا بتوانند علاوه بر آنکه شرایط مناسب بدنی خود را حفظ کرده و جوانان موثری  در مواقع لزوم از مرزهای کشور دفاع کنند.

مسابقه

پاسدار زنجانی در پایان خاطر نشان کرد: فعال کردن پایگاههای بسیج با محوریت ایجاد انگیزه ونشاط برای نسل جوان بعنوان مخاطبین اطی مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب ،  شناسایی نخبه های بسیج ، برگزاری ابلاغیات سال در قالب مسابقه فرمانده که مورد توافق سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز از اهداف این برنامه است که با برگزاری این مسابقه محقق خواهد شد.

مسابقه

مسابقه

مسابقه

 

خبرنگار بسیجی : کوثری منش

ارسال نظرات