خبرهای داغ:
وزیر اطلاعات گفت: وزارت اطلاعات در تاریخ معاصر نشان داده که در بزنگاه‌ها تأثیر مؤثری داشته و مردم قدردان فداکاری‌های این افراد هستند.
کد خبر: ۹۱۶۴۸۵۹
|
۲۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، حجت‌الاسلام سید محمود علوی صبح سه‌شنبه در بدو سفر یک‌روزه به استان سمنان برای حضور در مراسم معارفه مدیرکل جدید اطلاعات استان سمنان با حضور در دفتر نماینده، ولی فقیه در استان سمنان و در دیدار با آیت‌الله شاه‌چراغی، بیان کرد: استان سمنان دارای مردمی متدین، خداجو و شهیدپرور است.
او افزود: این خطه خاستگاه علمای طراز اول و همچنین مراجع تقلید تأثیرگذاری همچون آیت‌الله‌العظمی سید محمود شاهرودی است که نشان از عالم خیزی و عالم پروری این خطه می‌دهد.
وزیر اطلاعات همچنین گفت: امروز برای پیشبرد اهداف عالی نظام مقدس جمهوری اسلامی و برای جلوگیری از آسیب‌ها می‌بایست شورای تأمین، شورای اداری و دستگاه‌های اجرایی استان بر حسن انجام رسالت و وظیفه‌شان همراهی و اتفاق‌نظر داشته باشند.
آیت‌الله شاهچراغی نماینده، ولی فقیه در استان سمنان نیز در سخنانی کوتاه، خدمت‌گزاران در وزارت اطلاعات را سربازان گمنام امام زمان (عج) خواند و ضمن تقدیر از خانواده اطلاعات کشور، گفت: وزارت اطلاعات در تاریخ معاصر نشان داده که در بزنگاه‌ها تأثیر مؤثری داشته و مردم قدردان فداکاری‌های این افراد هستند.
حجت‌الاسلام علوی، وزیر اطلاعات کابینه دوازدهم در بدو سفر یک‌روزه به استان سمنان و پیش از دیدار با آیت‌الله شاه‌چراغی، با حضور در گلزار شهدای سمنان، به سه هزار شهید استان ادای احترام کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها