خبرهای داغ:
استاد دانشگاه و کارشناس سیاسی گفت: جریان مومن و جوان انقلابی با ورود به عرصه انتخابات و تبیین و روشنگری به شکل‌گیری مجلس در تراز انقلاب اسلامی اقدام کنند.
کد خبر: ۹۱۶۴۸۵۷
|
۲۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۵

لزوم ورود جریان مومن و انقلابی به عرصه انقلاب برای شکل‌گیری مجلس در تراز انقلاب اسلامیبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، دکتر سیدمحمد معصومی در نشست سیاسی کارکنان و سربازان تیپ انصارالحسین(ع) با تبیین مجلس شورای اسلامی در تراز انقلاب اسلامی اظهار داشت: نتیجه سیاسی‌کاری‌ها در انتخابات و مجلس شورای اسلامی این می‌شود که بعد از 40 سال ناامیدی از همه عرصه‌ها، دشمن ما را به صف مرغ و گوشت و قند و شکر می‌کشاند.

وی گفت: امروز متاسفانه مجلس شورای اسلامی در انجام وظیفه و نقش خود در رفع مشکلات مردم وا مانده است و این موضوع به حیثیت و جایگاه این نهاد مهم ضربه می‌زند و این ساختار باید تغییر یابد.

این کارشناس سیاسی با انتقاد از عملکرد برخی نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی بیان داشت: برخی افراد با پول‌ها و حربه‌های کثیف خود چگونه به دنبال کسب کرسی نمایندگی مردم در مجلس هستند؟ این افراد باید به مردم شناسانده شوند.

وی ابراز امیدواری کرد: جریان مومن و جوان انقلابی با ورود به عرصه انتخابات و تبیین و روشنگری به شکل‌گیری مجلس در تراز انقلاب اسلامی اقدام کنند.

معصومی با بیان اینکه انتخابات امسال بسیار مهم و جدی است، افزود: انتخابات مظهر مقبولیت نظام است و همه باید برای برگزاری انتخابات پرشور تلاش کنند.

وی همچنین با تشریح نقاط عبرت‌آموز مذاکرات و برجام اظهار داشت: برجام برای همه عبرت و درسی بزرگ شد که کسی نباید فراموش کند اما برخی هنوز به خارج از مرزها چشم امید دارند که باید خود را اصلاح کنند.

استاد دانشگاه و مدیر گروه معارف اسلامی دانشگاه علوم پزشکی همدان افزود: در طول تاریخ انقلاب کسی به اندازه دکتر ظریف به غرب اعتماد نکرد  و کسی هم به اندازه او مورد اهانت و تحقیر و تحریم دشمن قرار نگرفت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات