با حضور فرمانده سپاه کربلا؛

دوره بازآموزی مربیان مهد مساجد قرآنی مازندران برگزار شد

دوره بازآموزی مربیان مهد مساجد قرآنی مازندران با شرکت 100 مربی توسط بسیج جامعه زنان استان در مرکز امامت سپاه کربلا برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۶۴۸۵۳
|
۲۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۸

به گزارش مساجد و محلات خبرگزاری بسیج از مازندران، دوره باز آموزی مربیان مهد مساجد قرآنی مازندران با شرکت 100 مربی توسط بسیج جامعه زنان استان در مرکز امامت سپاه کربلا برگزار شد.

در افتتاحیه این مراسم سردار محمد حسین بابایی فرمانده سپاه کربلای مازندران با اشاره به آیات قرآنی اظهار کرد: انقلاب اسلامی با فداکاری جمع اندک شروع شد و با فداکاری و تلاش همان جمع اندک ادامه پیدا کرده و با این جمع اندک هم در حال ادامه حفظ انقلاب اسلامی هستند.

سردار بابایی در ادامه وظیفه مربیان مهد های قرآنی را تربیت سربازان امام زمان(عج) دانست و اضافه کرد: حرف امام و انقلاب این است که پیامبر(ص) و ائمه معصومین (ع) دین را برای زندگی می خواستند چرا که دین  برای همه اجزای زندگی انسانی قوانین مدونی دارد.

در بخش دیگری از مراسم  فرشته پارکی مسئول بسیج جامعه زنان استان مازندران هم به تشریح دوره آموزشی مربیان پرداخت و گفت:این دوره در سه قالب بینشی ، دانشی ، مهارتی به صورت کارگاه های تخصصی جهت توانمند سازی مربیان مهد های قرآنی برگزار شد.

او از مربیان مهدهای قرانی خواستار شد:نسبت به مراقبت از نفس خود و نیز تلاش برای محتوا ،کار کنند که در تربیت کودکان در مهدهای قرانی بسیار این اعمال اثرگذار است.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار