فرماندار خوی از افتتاح بیمارستان بزرگ ۲۵۰ تختخوابی حضرت آیت الله خویی( ره) در آینده نزدیک خبر داد و گفت: با راه‌اندازی این بیمارستان شهرستان خوی به قطب بیمارستانی کشور تبدیل می‌شود.
کد خبر: ۹۱۶۴۸۳۳
|
۲۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۷

سیدمحمد عابدی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ارومیه اظهار کرد: برای نخستین بار بخش تولید پوشاک کارخانه نساجی خوی از پارچه‌های بافته شده این کارخانه تولید می‌شود.

وی با بیان اینکه ۱۵ میلیارد تومان تسهیلات بانکی به کارخانه نساجی امسال تزریق می‌شود، تصریح کرد: با راه‌اندازی بخش پوشاک فرصت جدید شغلی ایجاد خواهد شد.

فرماندار خوی همچنین از اختصاص ۶ میلیارد تومان تسهیلات بانکی به یکی از کارخانه‌های خوی خبر داد و گفت: این کارخانه که سال‌های سال راکد شده بود با هماهنگی انجام شده فعالیت خود را از سر گرفته و برای چند ماه آینده نیز سفارش تولید گرفته است.

وی مشکل آب شرب و مهار آب‌های سطحی را از مشکلات عمده در خوی عنوان کرد و افزود: در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان، احیای نهرهای سنتی و سدبندهای انحرافی گنجانده شده و در حال حاضر میزان ذخیره آب‌های سطحی از ۱۸ میلیون مترمکعب به ۵۰ میلیون متر مکعب افزایش داده شده است.

عابدی از افتتاح بیمارستان بزرگ ۲۵۰ تختخوابی حضرت آیت الله خویی( ره) در آینده نزدیک خبر داد و گفت: با راه‌اندازی این بیمارستان شهرستان خوی به قطب بیمارستانی کشور تبدیل می‌شود.

وی با بیان اینکه توسعه در فضای آرام قابل دستیابی است تصریح کرد: با وحدت حاصل شده در سطح مسوولان و مدیران شهرستانی شهرستان خوی در لایه‌های مختلف اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و صنعتی و کشاورزی گام‌های اساسی برداشته است.

انتهای پیام/ع

ارسال نظرات