خبرهای داغ:
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خوزسنان در شادگان افتتاحیه دوره تکمیلی ۳۰ روزه مرحله اول با حضور بسیجیان گردان امام حسن (ع) در نمازخانه ناحیه مقاومت بسیج شادگان برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۶۴۷۹۴
|
۲۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۳

 

شدید پور فرمانده گردان امام حسن (ع) این شهرستان در گفتگو با خبرنگاران عنوان کرد: امروز گردان امام حسن (ع) لشکر عملیاتی ۷ شادگان اقدام به برگزاری دوره تکمیلی ۳۰ روزه ویژه بسیجیان نمونه از نیروهای عضو این گردان جهت آموزش و سازماندهی، نموده است.

شدید پور افزود: این دوره طبق ابلاغ استان ۴۵ روزه می باشد که سی روز آن در شهرستان شادگان و بلافاصله پس از اتمام با اعزام نیروها به سپاه استان پانزده روز باقیمانده را با آموزش های تدارک دیده شده به اتمام می رسانند.

وی در ادامه مطالب در خصوص نحوه آموزش و آمادگی رزم داوطلبان ، سین برنامه کلاسها ، کسب تجربه و اهمیت مسائل حفاظتی مطالب را بیان کرد.

ابتدای مراسم افتتاحیه با سخنان گهربار ججت الاسلام والمسلمین حاج آقا دانیای فر مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه شادگان با بیان روایتی از امام محمد باقر (ع) آغاز شد.

ایشان گفتند: امام محمد باقر (ع) می فرماید: «من ثبت علی ولایتنا فی غیبة قائمنا اعطاه اللّه اجر الف شهیدٍ مثل شهداء بدر و احد.» یعنی هر کس بر ولایت ما در غیبت قائم ما ثابت قدم باشد، خداوند اجر هزار شهید همانند شهدای بدر و احد را به او عطا می فرماید.

دانیالی فر در ادامه مطالب در خصوص قدم گذاشتن بسیجیان در این راه و پی بردن به ارزش و اهمیت و همچنین ثابت قدم بودن در این مسیر مطالبی را عنوان نمودند

ارسال نظرات
پر بیننده ها