خبرهای داغ:
رئیس اداره تبلیغات اسلامی اردستان مطرح کرد:

تشریح برنامه‌های دهه ولایت در اردستان

حجت الاسلام سید جواد حیدری در نشست خبری با اصحاب رسانه با تشریح برنامه های دهه ولایت اظهار داشت: عید قربان و غدیر از بزرگترین اعیاد مسلمانان است که فاصله این دو را دهه ولایت نامگذاری کرده اند.
کد خبر: ۹۱۶۴۷۹۰
|
۲۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردستان، حجت الاسلام حیدری در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت : دهه ولایت مراسم‌ها و برنامه های خاصی دارد و باید مسلمانان در  پاسداشت این اعیاد بزرگ، پر شکوه و  با عظمت بکوشند تا ارزشهای نهفته در این روز بیشتر برای مردم روشن شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی اردستان گفت: برای برگزاری هر چه بهتر برنامه های دهه ولایت همه باید به صورت مشارکتی در این برنامه ها شرکت کنیم.

حجت الاسلام حیدری ابراز داشت: برنامه های شاخصی توسط اداره تبلیغات اسلامی اردستان از جمله اعزام روحانیون به مناطق مختلف شهرستان، آذین بندی سطح شهر توسط شهرداری و برگزاری جشنهای ویژه این دهه و تقدیم هدیه به سادات برنامه ریزی شده است همچنین همایش پیر غلامان اردستان با ۴۰۰ نفر میهمان کشوری و استانی برگزار می شود

وی همچنین تصریح کرد: همایش پیر غلامان شهرستان اردستان همزمان با دهه ولایت با حضور ۴۰۰ نفر میهمانان کشوری و استانی در روستای سرابه این شهرستان  همراه با تجلیل از برترینها انجام خواهد شد.

حجت الاسلام حیدری بیان داشت: با محوریت حوزه علمیه شهید مدرس و همکاری بنیاد مهدویت اردستان جشن ویژه حضرت امام هادی(ع) در اردستان برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه جشن ویژه ای به مناسبت هفته ازدواج پیش بینی شده است، افزود: با حضور زوج های جوان و اهدای هدایایی این مراسم در روز دوشنبه ۲۱ مرداد برگزار می شود.

حجت الاسلام حیدری افزود: همه مردم به ویژه جوانان باید با حضور در مراسمهای این دهه بیش از پیش با سیره ائمه آشنا شده و برای آشنایی معارف دینی از خود اشتیاق نشان دهند.

ارسال نظرات