خبرهای داغ:
مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین در یادداشتی نوشت:در جامعه اسلامی باید کفه عدالت سنگینی کند و آدم های فاسد احساس ناامنی نمایند و از سویی مردم هم به عنوان پشتوانه اصلی نظام از مسئولان برخورد با مفسدان را مطالبه جدی نمایند.
کد خبر: ۹۱۶۴۷۸۲
|
۲۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حجت الاسلام علی معبودی مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین در یازدهمین یادداشت خود در خصوص تبیین بیانیه گم دوم انقلاب اسلامی نوشت:
(نقشه راه آینده)
آرمانها
از جمله مهم ترین آرمان های انقلاب جلوگیری از غارت بیت المال و صیانت از ذخایر و معادن و منابع کشور در برابر بیگانگان و افراد فاسد بوده است.

انقلاب در همان ابتدا دست بیگانگان را کوتاه و قطع کرد و با ایادی آنها برخورد جدی کرد و تا هم اکنون مبارزه استمرار دارد هر چند ایادی دشمنان از این ملت دست بردار نیستند و از هر راهی که می توانند درصدد چپاول ثروت ملت بوده و قصد فساد انگیزه دارند و با کمال تاسف نمونه اش همین مفاسد اقتصادی و حقوق های نجومی است که کام مردم را تلخ نموده و شاهد دادگاه های که با این موجودات خبیث برخورد می شود هستیم ولکن هر روز شجره خبیثه از یکجایی سر می زند واین مبارزه نفس گیر همچنان ادامه دارد.

حضرت آقا در بیانیه گام دوم یکی از بزرگترین دستاورد ها را عدالت اجتماعی می داند ولکن از اجرایی نشدن کامل وتبعیض ها گلایه مند هستند آنجا که می فرمایند: کفه ی عدالت را درتقسیم امکانات عملی کشورباید جست و جو کرد. نارضایتی این حقیر ازکارکرد عدالت درکشور به دلیل آنکه این ارزش والا باید گوهری بی همتا برتارک نظام جمهوری اسلامی باشد و هنوز نیست.

ومی فرماید: عدالت و مبارزه با فساد این دو لازم و ملزم یکدیگرند، فساد اقتصادی و اخلاقی و سیاسی ،توده های چرکین کشورها و نظام ها هستند و اگر در بدنه حکومت ها عارض شود زلزله ای ویرانگر و ضربه زننده به مشروعیت آنها است و این برای نظامی چون جمهوری اسلامی که نیاز مند مشروعیتی فراتر از مشروعیت های مرسوم و مبنائی تر از مقبولیت اجتماعی است، بسیار جدی تر و مبنایی تر از دیگر نظام ها است. دستگاه های نظارتی و دولتی باید با قاطعیت و حساسیت، از تشکیل نطفه ی فساد پیشگیری و با رشد آن مبارزه کنند.

ایشان در استمرار ریشه کنی شجره ملعونه چشم امید به جوان دارند و می فرمایند: با این همه اینجانب به جوانان عزیز ی که آینده کشور ،چشم انتظارآنها است صریحا می گویم آنچه تاکنون شده با آنچه باید می شده و بشود، دارای فاصله ژرف است.

باید گفت: دشمنان در غارت بیت المال و عدم صیانت از ثروت چند کار را همزمان انجام می دهد:
1- ترویج فساد همه جانبه درنظام از طریق جنگ روانی و رسانه
2- القای عدم برخورد نظام اسلامی با مفسدان وتبعیض گران
3- فعال کردن دست های ناپاک وآلوده و وابسته برای ایجاد فساد درحوزه های گوناگون درکشور
در مقابل قوای سه گانه و نهادهای مربوطه مسئولیت سنگینی بعهده دارند تا دشمن را در طراحی و اجرا ناکام بگذارند و هر جا غده چرکین دیدند بدون ملاحضه برخورد کنند و معیار جناح وحزب قرار ندهند بلکه کفه عدالت سنگینی کند و آدم های فاسد احساس ناامنی نمایند و از سویی مردم هم به عنوان پشتوانه اصلی نظام از مسئولان برخورد با مفسدان را مطالبه جدی نمایند و هرکس ریشه های شجره خبیثه را زد تشویق و هرکس ریشه نامبارک فاسد را تقویت کرد ملامت ومذمت نمایند .چنانچه حضرت امام بنیانگذار جمهوری اسلامی گفتند: آن که فاسد می کند جامعه را، ودست از فسادش برنخواهد داشت، او را باید از جامعه جدا کرد، او یک غده سرطانی است که جامعه را فاسد می کند. کلمات قصار ص83

و وظیفه هر انسانی است با منکرات مقابله کند و در برابر منکر بی تفاوت نبوده وسکوت نکند و امر به معروف و نهی از منکر را جزو رسالت های اصلی خود بداند، همانطور که امام (ره) هم اشاره کردند: شما و ما موظفیم که همه درتمام اموری که مربوط به دستگاه های اجرایی است امر به معرف کنیم، و اگر اشخاصی پیدا می شوند که خلاف می کنند، معرفی کنیم به مقاماتی که برای جلوگیری مهیا هستند، و مشکلات را هم تحمل کنیم. کتاب کلمات قصار ص83

در نتیجه اکنون در آرایش جنگی یکی از ارکان اصلی جنگ، جنگ اقتصادی با هدف القایی این نکته بر مردم که ثروت کشور غارت می شود و مسئولان یا در پی حیف و میل اند و یا با غارت کنندگان برخورد نمیکنند و مردم هم درسایه تبلیغات به بیماری بی تفاوتی گرفتار شوند، ما از امان انقلاب دور شدیم و همین خواست دشمنان ملت ایران است.
از این رو تلاش و مجاهدت تمام عیار مسئولان و مردم در ایجاد جامعه سالم و اقتصاد پویا و بدون رانت و فساد یعنی حفظ بیت المال وصیانت از منابع و منافع کشور یک وظیفه دینی و انقلابی و انسانی می شود.
ادامه دارد...

1001/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها