مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: امور جوانان این استان در نخستین جشنواره سراسری سفیران بشردوستی، به عنوان استان برتر در جلب مشارکت جوانان بشردوست معرفی شد.
کد خبر: ۹۱۶۴۷۷۹
|
۲۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج; شهرام میرزایی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: جوانان هلال احمر با مشاركت های خود در همه عرصه ها نقش موثری را ايفا كرده اند.

 

وی با بیان اینکه اهداف عام المنفعه و بشردوستانه  یکی از اهداف جمعيت هلال احمر به شمار می رود، اظهارداشت: اين اهداف زمانی محقق می شود كه جوانان آگاه و سالم در آن مشاركت داشته باشند.

 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت:  توانمندسازی جوانان را يكی از سياست های اصلی جمعيت هلال احمر است که برای شكوفايی ظرفيت های آنان كمك می کنیم.

 

میرزایی خاطرنشان کرد: ظرفيت های قابل توجهی در جوانان وجود دارد که در تلاش هستیم با اجرای برنامه های متنوع انسان دوستانه رسالت خود را در زمينه توانمندسازی جوانان ايفا كنيم.

 

وی یادآوری کرد: گسترش رفتارهای بشردوستانه در جامعه وظیفه جمعیت هلال احمر است که اقدامات آن را سازمان جوانان هلال احمر انجام می‌دهد و این جشنواره  سراسری سفیران بشردوستی نیز در راستای ترویج و تحکیم این اصل فراموش شده در استان قزوین برگزار شد.

 

به گزارش خبرگزاری بسیج، نخستین جشنواره سراسری سفیران بشردوستی مرداد ماه به میزبانی جمعیت هلال احمر استان قزوین برگزار شد.

ارسال نظرات