مسئول بسیج هنرمندان شهرستان بندرماهشهر خبر داد

کارگاه یک روزه قربان تا غدیر در شهرستان بندرماهشهر برگزار شد

دریس از برگزاری کارگاه یک روزه قربان تا غدیر با محوریت طراحی و نقاشی در شهرستان بندرماهشهر خبر داد.
کد خبر: ۹۱۶۴۷۶۸
|
۲۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۷

به گزارش سرویس هنرمندان خبرگزاری بسیج، حمیدرضا دریس, مسئول کانون بسیج هنرمندان ماهشهر اظهار کرد: عید غدیر از اعیاد مهم و بزرگ شیعیان جهان بوده و شیعیان باید شناخت کاملی نسبت به این موضوع پیدا کنند؛ عید قربان چند روز قبل از عید غدیر بوده و فاصله این دو عید را دهه ولایت می‌نامند که فرصت مناسبی برای برگزاری برنامه متعدد فرهنگی هنری بوده است.

 

مسئول کانون بسیج هنرمندان شهرستان بندرماهشهر افزود: بسیج هنرمندان با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندرماهشهر و ستاد مردمی غدیر در نظر دارد که کارگاه یک روزه قربان تا غدیر با محوریت طراحی و نقاشی را در بندرماهشهر برگزار کند.

 

وی با اشاره اینکه این کارگاه دوشنبه ۲۱ در روز عید قربان برگزار می‌شود عنوان کرد: این کارگاه با موضوعیت عید غدیر خم، ولایت امیرالمومنین (ع) و غدیر تا ظهور بوده که در آن از تکنیک‌های نقاشی، طراحی، آب رنگ، پاستیل، اکرولیک، رنگ روغن مداد رنگی و ... استفاده می‌شود.

 

وی خاطر نشان کرد: این کارگاه از ساعت ۱۰ صبح آغاز شده و تا ساعت ۲۰ ادامه دارد و هنرمندان در این کارگاه در ابتدا به کشیدن طرح خود پرداخته و در پایان آثار خود را در نمایشگاهی که در انتهای کارگاه برپا شدعرضه کردند و از طرح‌های برتر با اهدای لوح و هدیه ارزنده تقدیر و تشکر شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار