فرمانده سپاه ناحیه ساوه در دیدار با خبرنگاران ساوه گفت: مطالبه‌گری و در عین حال امید آفرینی را از رسالت های مهم خبرنگاران است. در این راستا باید جریان انقلاب تقویت و در مقابل جریان معاندین انقلاب برای مردم روشنگری و مفهوم سازی شود تا توطئه‌های دشمنان خنثی شود.
کد خبر: ۹۱۶۴۷۵۴
|
۲۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۴
به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از ساوه سرهنگ دوم پاسدار حجت الله دستجانی فرمانده سپاه ناحیه ساوه در دیدار و تجلیل از زحمات خبرنگاران ساوجی گفت:تحقق مفاد بیانیه گام دوم انقلاب نیاز به جریان سازی و گفتمان سازی رسانه ای دارد.

وی گفت:رسالت خبرنگاران را جریان سازی برای تقویت بصیرت افزایی در جامعه دانست و افزود: رسانه‌ها برای تحقق این امر باید اخبار مفید، خوب، اثر بخش و برخوردار از محتوای تاثیرگذار و امیدآفرین تولید کنند.

فرمانده سپاه ساوه بر حفظ روحیه انقلابی در گام دوم تاکید کرد و افزود: جمهوری اسلامی به برکت انقلاب به یک قدرت بازدارندگی بالا دست یافته است و امروز اگر شاهد بومی سازی و خودکفایی در کشور هستیم نتیجه روحیه انقلابی است.

وی تصریح کرد: بصیرت افزایی و آگاهی بخشی از رسالت خبرنگاران است که به مثابه گفتمان ولایت و رسالت پیامبران به شمار می رود.

سرهنگ دستجانی تاکید کرد: گفتمان ولایت گفتمان مقاومت و ایستادگی است و  امروز این گفتمان برای همه دنیا الگو شده است و رسانه‌ها در تبیین گام دوم و تبیین این گفتمان نقش محوری دارند.

وی به اقتدار و عزت بین المللی جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های گوناگون اشاره کرد و افزود: برای تقویت اقتدار نیازمند انسجام ملی هستیم اما متاسفانه ساز داخلی ناکوک است و  نیاز به بصیرت بیشتر و هم افزایی داخلی است. ملت ایران نشان دادند که در بزنگاهها و مواقع حساس بصیرت بالایی دارند اما باید این روحیه به طور مستمر تداوم داشته باشد.

فرمانده سپاه ساوه با اشاره به اینکه معنویت و اخلاص وجه متمایز ملت ایران با سایر کشورهاست، افزود: ملت با بصیرت ایران اسلامی در هر عصر و زمانی  جریان حق و باطل را شناسایی کرده و تحت تبعیت فرامین رهبری به دنبال ترویج جریان حق هستند.

وی خاطر نشان کرد: انقلاب اسلامی محدود به ایران نیست و امروز روند پرچم داری اسلام با هدایت ولایت در سراسر جهان به اهتزاز درآمده است. به فرموده رهبری آرمان بزرگ  انقلاب اسلامی ایجاد تمدن نوین اسلامی و آمادگی برای ظهور منجی عالم بشریت است و مسئولان باید به دنبال تحقق منویات رهبری در این راستا باشند چرا که انقلاب اسلامی نقطه شروع انقلاب جهانی به پرچمداری حضرت حجت(عج) است

ارسال نظرات