رئیس فدراسیون ورزش مدارس کشور گفت: مسابقات ورزشی دختران دانش‌آموز در ۱۴ رشته برگزار می‌شود که ۹ رشته در تابستان امسال و پنج رشته در دهه مبارک فجر برنامه‌ریزی شده است.
کد خبر: ۹۱۶۴۶۸۷
|
۲۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۱
مسابقات ملی ورزشی دانش آموزان دختر در ۱۴ رشته برگزار می‌شودبه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حسین بابویی در جمع خبرنگاران در شاهرود در آستانه برگزاری سی امین دوره مسابقات دختران کشور در این شهر در رشته‌های والیبال و فوتبال و فوتسال با بیان اینکه توسعه ورزش دانش‌آموزی به عنوان مهمترین رویکرد این حوزه در دستور کار است، اظهار کرد: مسابقات ورزشی دختران دانش‌آموز در ۱۴ رشته برگزار می‌شود که ۹ رشته در تابستان امسال و پنج رشته در دهه مبارک فجر برنامه‌ریزی شده است.
وی ضمن بیان اینکه میزبانی برگزاری دو مورد از این سری مسابقات یعنی فوتسال و والیبال به شاهرود داده شده است، افزود: خوشبختانه این مسابقات با استقبال خوبی از سوی استان‌ها مواجه شد و اکثر تیم‌ها در آن حضور یافتند.
رئیس فدراسیون ورزش مدارس کشور بابیان اینکه هدف از برگزاری این مسابقات در داخل مدارس و امتداد آن در سطوح مختلف است، ابراز داشت: این مسابقات شور، نشاط و هیجان را در درون مدرسه ایجاد می‌کند و ضمن آن افزایش نشاط و سلامت را نیز به دنبال دارد.
بابویی بابیان اینکه این مسابقات علاقه دانش آموزان را به مدرسه بیشتر و باعث جذابیت فضای تعلیم و تربیت می‌شود، تصریح کرد: تمام اهداف و تکالیف این فدراسیون برگرفته از سند تحول بنیادین در آموزش پرورش است لذا همه تلاش‌ها بر این منوال خواهد بود که این موارد در ساحت زیستی دانش آموزان رقم بخورد.
وی افزود: با توجه به دارا بودن آب و هوای خوب و داشتن ظرفیت‌های مطلوب و برخورداری از نیروی انسانی مناسب این میزبانی به شاهرود داده شده است و امیدواریم مسابقات خوبی را از بین دانش آموزان سراسر کشور شاهد باشیم و این مسابقات به ارتقای دانش فنی آن‌ها منتهی شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها