استاندار خراسان رضوی:

«پروژه نجات» با هدف کاهش آسیب‌های اجتماعی حاشیه شهر مشهد اجرا می‌شود

استاندار خراسان رضوی از برنامه‌ریزی در راستای اجرایی شدن پروژه نجات در حاشیه شهر مشهد خبر داد و گفت: این پروژه کاهش آسیب‌های اجتماعی را دنبال می‌کند.
کد خبر: ۹۱۶۴۶۷۴
|
۲۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۷
به گزارش خبرگزایر بسیج از خراسان رضوی؛ علیرضا رزم حسینی در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان که در محل دفتر استاندار برگزار شد، اظهار داشت: متاسفانه آسیب‌های اجتماعی و در راس آن اعتیاد گریبان‌گیر عده‌ای از جوانان شده است و رسالت ستاد هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در پیشگیری و مصون‌سازی جامعه از این آسیب بسیار مهم به نظر می‌رسد.

وی افزود: جوانان بسیاری در راه مبارزه با باند‌های بزرگ مواد مخدر به شهادت رسیده‌اند تا جامعه بتواند در سلامت روحی و جسمی قرار گیرد لذا اهمیت رسالت این ستاد به حدی است که مسئولان کشوری و استانی برای تحقق آن و انجام اقدامات شایسته، وقت بگذارند.

استاندار خراسان رضوی در ادامه به برنامه ریزی‌ها برای کاهش آسیب‌های اجتماعی به ویژه اعتیاد در حاشیه شهر مشهد اشاره کرد و گفت: به دلیل اهمیت کاهش آسیب‌ها در سکونتگاه‌های غیررسمی، یکی از مهمترین اقدامات شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کمک به اجرای پروژه نجات است که در آینده نزدیک کلید زده خواهد شد.

وی ادامه داد: در قالب طرح نجات که به منظور کاهش آسیب‌های اجتماعی اجرایی می‌شود، برای اولین بار یکی از دفاتر مدیران کل استانداری در این مناطق ایجاد خواهد شد تا این پروژه به نحو مطلوب مدیریت شود.

رزم حسینی ساماندهی معتادان متجاهر را یکی از اولویت‌ها برشمرد و گفت: قرارداد ایجاد فضایی برای نگه داری و درمان معتادان متجاهر در شهرستان چناران منعقد شده است که با اجرای آن، امکان ساماندهی تمامی معتادان جمع‌آوری شده از سطح استان فراهم خواهد شد.

وی با اشاره به انتصاب دبیر جدید شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان خاطرنشان کرد: امیدواریم با این تغییر، مجموعه اقدامات عمل گرایانه و قابل سنجش با حمایت ستاد مرکزی مبارزه با مواد مخدر در خراسان رضوی انجام گرفته و نتایج آن را به زودی مشاهده کنیم.

استاندار خراسان رضوی گفت: انتظار می‌رود که ضمن کسب رتبه نخست کشوری توسط شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خراسان رضوی، در تمام اقداماتی که در جهت بهبود شاخص‌های مبارزه با اعتیاد انجام می‌گیرد، این استان در رتبه نخست قرار گیرد.

در پایان این جلسه، از زحمات محمدحسن جهان دبیر سابق شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خراسان رضوی تقدیر و محمدحسین صالحی به عنوان دبیر جدید این شورا معرفی شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار