فرماندار شهرستان بردسکن به همراه معاون خود ضمن حضور در سپاه ناحیه بردسکن و طی دیداری دوستانه و صمیمی با فرماندهی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه، حفا و جمعی از کارکنان سپاه ناحیه بردسکن بر تعامل هرچه بیشتر مجموعه فرمانداری و ادارات شهرستان بردسکن با سپاه و بسیج اشاره و تاکید نمود.
کد خبر: ۹۱۶۴۶۷۱
|
۲۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۶
به گزارش خبرگزایر بسیج از خراسان رضوی؛ در این دیدار که معاون جدید فرماندار شهرستان نیز حضور داشت حجت الاسلام والمسلمین کاردان مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه ناحیه بر تقویت بعد معنوی مراسمات با توجه به تهاجمات فرهنگی دشمن اشاره نمود.
 
سرهنگ پاسدار محبی؛ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نیز در این دیدار ضمن تحسین حرکت خوب و انقلابی فرماندار شهرستان در سرکشی و حضور در روستا‌های تابعه شهرستان به همراه تیمی از روسای ادرات و نهاد‌ها و اشنا شدن از نزدیک با مشکلات مردم از اعلام آمادگی خود و مجموعه سپاه در این سرکشی‌ها خبر داد.
 
محبی نیز بر تعامل با فرمانداری در زمینه‌های مختلف از جمله در زمان وقوع بحران‌ها مانند سیل ابتدای سال خبر داد و گفت: در سیل ابتدای سال مجموعه سپاه و بسیج شهرستان با تمام قوا و امکانات در خدمت سیل زدگان حاضر شد و به خدمت رسانی پرداخت.
 
در این دیدار مجتبی شاکری؛ فرماندار شهرستان نیز ضمن بیان خاطراتی از شهدا بر ادامه راه و سیره شهدا و عمل به وظایف تاکید کرد.
 
شاکری تلاش برای رفع مشکلات مردم، حضور در میان مردم، سرکشی از رزمندگانی که دارای مشکلاتی هستند و وحفظ وحدت بین تمام ادارات و نهاد‌ها را از جمله برنامه‌های در دستور کار فرمانداری شهرستان بردسکن برشمرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها