خبرهای داغ:
مدیرکل جهادکشاورزی قزوین به مناسبت روز خبرنگار با حضور در دفتر خبرگزاری بسیج گفت: کشاورزان از اقشار مظلوم جامعه هستند به دلیل عدم دسترسی آنان به مسئولان رسانه ها صدای مظلومیت آنان باشند.
کد خبر: ۹۱۶۴۶۶۹
|
۲۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، فاطمه خمسه ضمن تبریک روز خبرنگار از نقش سازنده رسانه و خبرگزاری بسیج در اطلاع رسانی حوزه کشاورزی گفت: کشاورزان از اقشار زحمت کش جامعه هستند که امنیت غذایی کشور را تامین می کنند اما به دلیل عدم دسترسی به مسئولان رسانه ها صدای کشاورزان مظلوم باشند.

وی در ادامه اظهار داشت: خبرگزاری بسیج با انتشار ممتد اخبار حوزه کشاورزی و تولید نقش خود را به خوبی ایفا نموده است و جهادکشاورزی با استفاده از ظرفیت رسانه های انقلابی در جهت اقتصاد مقاومتی گام بردارد.

مدیرکل جهادکشاورزی قزوین تصریح کرد: هیچ نهادی بدون ابزار رسانه و اطلاع رسانی نمی تواند بستر های مناسبی برای رشد فراهم کند.

در ادامه چگینی از خبرگزاری بسیج ضمن خوشامدگویی به مدیرکل جهادکشاورزی از زحمات وی در مبارزه جدی با آفت مگس زیتون و آبیاری قطره ای به همراه احیای باغات سنتی قدردانی کرد و عملکرد جهادکشاورزی را در مبارزه با آفت مگس زیتون نسبت به استانهای زنجان گیلان بسیار بهتر برشمرد.

چگینی افزود: با پایشی که خبرگزاری بسیج در حوزه کشاورزی انجام داده است کمتر از پنج درصد آفت مگس زیتون در باغات مجاور زنجان و گیلان مشاهده شده است این درحالیست که در گیلان و زنجان بیش از 4oدرصد مشاهده شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها