فرمانده سپاه شازند بیان داشت: با نگاهي به عملكرد و فعاليتهاي دشمنان نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران، به وضوح مي توان بحث كينه توزي آنها را ديد، دسيسه ها و حيله گري ها براي تخريب و تضعيف ايران از همان ابتداي پيروزي انقلاب اسلامي تاكنون وجود داشته و خواهد داشت.
کد خبر: ۹۱۶۴۶۶۷
|
۲۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۰

بدون بصيرت و هوشياری و دشمن‌شناسی، نمی‌توان بر توطئه‌های دشمنان پيروز شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی از شازند؛ محمد مهجوری در طی سخنان خود در میان جمعی از بسیجیان آستانه اظهار کرد: موضوع دشمن‌شناسی در اسلام از اهميت والايی برخوردار است .

وی افزود: به طور طبيعی، بدون بصيرت و هوشياری و دشمن‌شناسی، نمی‌توان بر توطئه‌های دشمنان پيروز شد.

ایشان ادامه داد: تاريخ نشان می‌دهد كه مستكبران هميشه درصدد نابودی يا استعمار كشورهای ضعيف و چپاول منابع طبيعی و استثمار آنان بوده‌اند. امروز نيز در شاهد دشمنی استکبار و جهانخواران با مردم مسلمان جهان هستیم.

فرمانده سپاه شازند گفت: با نگاهي به عملكرد و فعاليتهاي دشمنان نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران، به وضوح مي توان بحث كينه توزي آنها را ديد، دسيسه ها و حيله گري ها براي تخريب و تضعيف ايران از همان ابتداي پيروزي انقلاب اسلامي تاكنون وجود داشته و خواهد داشت.

وي تاكيد كرد: دشمنان از هر ظرفيتي براي ضربه زدن به منافع ملي ما بخصوص در حوزه اقتصادي بهره مي برند.

مهجوری افزايش بصيرت و دشمن شناسي را يكي از اهداف فعلي بسيج در كشور بيان كرد و ادامه داد: يكي از ضروريات اصلي براي مقابله با دشمنان، نهادينه كردن بصيرت و دشمن شناسي براساس فرمايشات مقام معظم رهبري در ميان مسئولان و آحاد جامعه است، چرا كه وقتي ما به باور وجود دشمن و حيله گري هاي آنها برسيم، بدون شك آمادگي لازم براي مقابله با دسيسه هاي دشمنان را خواهيم داشت .

وی با اشاره به اهميت حضور بسيج در جامعه و بخصوص در ميان قشر جوان تصريح كرد: امروزه دشمنان انقلاب اسلامي به دنبال القاي حس نااميدي در ميان جوانان ایران اسلامی هستند و البته با وجود روحیه بسیجی و مقاومت در نسل جوان، چهره مستکبرین به خاک مالیده خواهد شد.

بدون بصيرت و هوشياری و دشمن‌شناسی، نمی‌توان بر توطئه‌های دشمنان پيروز شد

ارسال نظرات