خبرهای داغ:
درزی رامندی گفت: یک دوره مسابقات ورزشی در رشته های متنوع و مفرح ورزشی با همکاری خانه مطبوعات استان، اداره کل ورزش و جوانان و هیئت‌های ورزشی قزوین برگزار می‌شود
کد خبر: ۹۱۶۴۶۶۱
|
۲۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۳

هادی درزی رامندی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین با گرامیداشت 17 مردادماه روز خبرنگار و سالروز شهادت محمود صارمی اظهار کرد: خبرنگاران از اقشار فرهیخته، آگاه و موثر جامعه هستند و باید به بهترین نحو برای پاسداشت زحمات آنها در عرصه اطلاع رسانی تلاش کرد.

وی افزود: در این راستا یک دوره مسابقات ورزشی در رشته های متنوع و مفرح ورزشی با همکاری خانه مطبوعات استان، اداره کل ورزش و جوانان و هیئت‌های ورزشی قزوین برگزار می‌شود که قطعا نقش موثری در افزایش نشاط و شادابی میان این قشر ایفا خواهد کرد.

مدیر خانه‌ مطبوعات استان قزوین با اشاره به رشته‌ها و زمان برگزاری این مسابقات اذعان کرد: مسابقات تیراندازی آقایان و بانوان روز سه شنبه 22 مردادماه ساعت 17 تا 18، مسابقات دارت آقایان و بانوان روز چهارشنبه 23 مردادماه ساعت 18 تا 19 و 30 در سالن تختی شهر قزوین و مسابقات تنیس روی میز روز پنجشنبه 24 مردادماه ساعت 15 در خانه تنیس روی میز استان برگزار خواهند شد.

وی گفت: همچنین یک برنامه کوهنوردی و گلگشتی صعود به منطقه دیورش تتکابن رستم آباد برای 15 شهریورماه در نظر گرفته شده است و علاقه مندان می توانند با مراجعه به آی دی تلگرامی H_darziramandi@ برای ثبت نام در این رشته‌ها اقدام کنند.

مدیرمسئول نشریه رویداد قزوین با اشاره به شرایط برگزاری این مسابقات عنوان کرد: داشتن لباس و کفش مناسب ورزشی برای رشته تنیس روی میز و ثبت نام حداقل 10 نفر در رشته تیراندازی از شرایط لازم برای برگزاری مسابقات این دو رشته بوده و برای برگزاری گلگشت کوهنوردی نیز باید حداکثر تا پایان مردادماه ثبت نام از طریق آی دی تلگرامی یاد شده صورت گیرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها