یک رزمنده دوران دفاع مقدس با بیان اینکه تکلیف گرایی و ولایتمداری مهم ترین ویژگی شهدا و عامل غلبه بر ظلم و کفر است ، گفت :باید از این ویژگی های شهدا در جهت عمل به منویات رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب و زمینه سازی ظهور حضرت حجت درس بگیریم.
کد خبر: ۹۱۶۴۶۵۵
|
۲۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، برادر پاسدار مجید ایزدیار در گفتگو با بسیج ضمن آرزوی سلامتی برای خانواده های شهدا ایثار گران و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای آن عزیزان گفت : جامعه ما مدیون رشادت ها و فداکاری های فرزندان برومند عزیزانی است که از جان و مال خود گذشتند تا ما در امنیت و آسایش زندگی کنیم.

تکلیف گرایی و ولایتمداری مهم ترین ویژگی شهدا و عامل غلبه بر ظلم و کفر است

وی افزود: چه بسا یکی از مهم ترین برنامه های دفتر دیدار با خانواده شهدا است که مایه امید و دلگرمی جامعه هستند و حق بزرگی برگردن ما دارند و خدمات رسانی به خانواده شهدا مایه افتخاری است که نصیب ما شده است که با حداکثر توان خود در خدمت خانواده شهدا باشیم تا دِیْنِ خود را ادا کنیم و در آخرت شرمنده شهدا نباشیم.

پاسدار ایزدیار با بیان اینکه تکلیف گرایی و ولایتمداری مهم ترین ویژگی شهدا و عامل غلبه بر ظلم و کفر است ، گفت :باید از این ویژگی های شهدا در جهت عمل به منویات رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب و زمینه سازی ظهور حضرت حجت درس بگیریم.

رزمنده دوران دفاع مقدس با بیان اینکه شهدا راه یقین را در پیش گرفتند تأکید کرد: خوشا به حال آنانکه نورِ انقلاب و نظامِ اسلامی را می بینند.ما یک لحظه هم در راه رسیدن به اهدافمان نباید وقت تلف کنیم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: ما جوانان بسیاری همچون حججی داریم که می توانند با خوب درس خواندن در عرصه های مختلف به کشورمان کمک کنند و نگذارند بی تعهدها درس بخوانند و برای نظام مشکل درست کنند.

 

 

خبرنگار بسیجی: رحمت نژاد

ارسال نظرات
پر بیننده ها