خبرهای داغ:
فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: تاریخ مملوء از ظلم ایادی استکبار جهانی به ملت‌های مختلف جهان است.
کد خبر: ۹۱۶۴۶۵۰
|
۲۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۰

 حبیب شهسواری امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ارومیه، اظهار کرد: سردشت نماد ایستادگی و شرافت، مردانگی مردان و شیرزنی شیر زنان و معصومیت طفل‌هایی است که با عصمت الهی خود به جای تنفس اکسیژن، گازهای مختلف شیمیایی متجاوزان و استکبار جهانی تنفس کردند و به خدا پیوستند.

وی با بیان اینکه تاریخ از به یاد آوردن ظلم استکبار به خود می لرزد، افزود: آنان که منادی و مدافع به ظاهر حق و حقوق بشر هستند عرق شرم بر جبین‌شان بنشیند که پس از گذشت 30 سال هنوز زخم بر دل و سینه شیمیایی زدگان مردمان این شهر است.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی با اشاره به عملیات نصر 7 و بیان اینکه هنوز فریاد استقلال طلبی، آزاد خواهی و غلبه فرزندان مومن و متدین این مرز و بوم در سال 66 بر علیه نوادگان استکبار و عوامل اجیر شده مستکبرین غرب و شرق به گوش می رسد، تصریح کرد: این شهدا و فرزندان امام راحل (ره) بودند که با جان و دل جنگیدند و اجازه ندادند یک وجب از خاک مقدس جمهوری اسلامی را زیر پای دشمنان قرار بگیرد.

وی اضافه کرد: ایران محل و مکانی است که دشمنان می خواستند یکتازی کنند اما آثاری از استکبار و متجاوزین و ظلم نیست به جز نمادهای از ذلت، شکست و خفت آنان را نمی بینید.

شهسواری گفت: هنوز در این استان به خصوص سردشت پس از 40 سال خون های سرخ خشک نشده و فرزندان این سرزمین در جای جای آن قوام بخش، راه شهدا است.

وی با بیان اینکه امروز در چهلمین سالگی انقلاب اسلامی، استکبار، شیطان بزرگ از ما خشمگین است و عرصه تقابل و دفاع و جنگ را بر ما سخت کرده است، خاطر نشان کرد: استقامت مردان و زنان و فرزندان این سرزمین چنان سیلی به صورت زشت و کریه استکبار و ایادی آن وارد کرده که عاجز و ناتوان شده است.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی گفت: این اقتدار شهدا، نظام جمهوری اسلامی و فرزندان شهدا است، فرزندانی از نسل شهدایی که رفتند اما در تاریخ ماندگار شدند.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی اظهار کرد: امروز مقتدارنه از مرزهای جمهوری اسلامی از تنگه هرمز خلیج فارس گرفته تا چشمه ثریا ماکو در آذربایجان غربی مهد حضور دلدادگان، شیفتگان و فرزندان امام این انقلاب هستند.

در ادامه امام جمعه سردشت نیز در این مراسم گفت: مناطق بلفت و دوپه‌زه زمانی در تیر‌رس دشمن بود و تا دندان مسلح به تجهیزات پیشرفته جنگی بود اما دلاور مردان این مرز و بوم با سلاح ایمان و اخلاص جنگیدند و موفق شدند و شهدای زیادی تقدیم انقلاب اسلامی شد.

ماموستا محمد واوی با بیان اینکه امروز علاوه بر سلاح ایمان و اخلاص از لحاظ تجهیزات جنگ حرف اول را در منطقه و دنیا می‌زنیم، افزود: جنگ امروز دشمن جنگ اقتصادی است اگر امروز بخواهیم مقام معظم شهدا را پاس بداریم لازم است از لحاظ اقتصادی نیز جواب دشمن را بدهیم.

انتهای پیام/ع

ارسال نظرات