مسئول تربیت بدنی سپاه استان سمنان از برگزاری المپیاد بزرگ پایگاههای استعدادیابی سازمان ورزش بسیج کشور با حضور ورزشکاران بسیجی 32 استان در شهرستان دامغان خبر داد.
کد خبر: ۹۱۶۴۶۴۲
|
۲۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۲
محمد شوقانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در دامغان با اشاره به برگزاری المپیاد پایگاه‌های استعدادیابی سازمان ورزش بسیج کشور از ۳۰ مردادماه سالجاری به مدت شش روز در دامغان، اظهار داشت: این رقابت‌ها به همت تربیت بدنی سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان و سپاه ناحیه دامغان برگزار می‌شود.

مسئول تربیت بدنی سپاه استان سمنان با اشاره به اینکه یازدهمین دوره این المپیاد ورزشی ویژه بسیجیان برادر و ششمین دوره ویژه خواهران بسیجی برگزار خواهد شد، اضافه کرد: افتتاحیه این مسابقات ۳۱ مردادماه با حضور مسئولان سازمان بسیج، وزارت ورزش و مسئولان استانی و شهرستانی در محل سالن ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی دامغان برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه یک هزار و ۲۰۰ ورزشکار بسیجی در بخش آقایان و ۸۰۰ بانوی ورزشکار بسیجی از ۳۲ استان کشور در این دوره از المپیاد استعدادیابی سازمان ورزش بسیج کشور شرکت می‌کنند، خاطرنشان کرد: افتتاحیه این مسابقات با حضور احتمالی سردار سلیمانی رئیس سازمان بسیج کشور و محمدرضا داورزنی معاون وزیر ورزش و جوانان برگزار می‌گردد.

مسئول تربیت بدنی سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان تصریح کرد: این المپیاد ورزشی در پنج رشته تیراندازی، جودو، کاراته، تکواندو و ووشو ویژه برادران و شش رشته دو و میدانی، تیراندازی، تیروکمان، جودو، کاراته و تکواندو ویژه خواهران بسیجی برگزار می‌شود.

شوقانی با اشاره به اینکه این المپیاد شاخص‌ترین برنامه سازمان بسیج کشور در سالجاری است، اظهار داشت: این المپیاد همزمان با ششمین جشنواره ملی پسته ایران – دامغان در دیار طلای سبز برگزار می‌شود و دو هزار ورزشکار بسیجی شرکت کننده در این جشنواره از برنامه‌های جانبی مختلفی همچون آئین‌های ویژه این جشنواره ملی و بازدید از جاذبه‌های طبیعی و تاریخی کهن شهر دامغان نیز استفاده خواهند کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها