نامه سرگشاده اسمعیل شاه محمدی

مسئولان فراموش کار! شهرستان ری...

خبرگزاری بسیج: عادت کرده بودیم در نیمه مرداد هر سال و به بهانه #روز_خبرنگار، دعوتنامه های پی در پی دستگاهها و نهادهای مختلف شهرستان ری را برای تکریم و بزرگداشت یک سال فعالیت جهادی خانواده رسانه ای ری، پاسخ بگوییم تا اینکه امسال و در یک اتفاق بی سابقه شاهد بی تفاوتی اکثر مسئولین نسبت به خبرنگاران سختکوش، متعهد و مظلوم در شهرستان ری هستیم.
کد خبر: ۹۱۶۴۶۲۳
|
۲۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۲

بسم الله الرحمن الرحیم

  عادت کرده بودیم در نیمه مرداد هر سال و به بهانه #روز_خبرنگار، دعوتنامه های پی در پی دستگاهها و نهادهای مختلف شهرستان ری را برای تکریم و بزرگداشت یک سال فعالیت جهادی خانواده رسانه ای ری، پاسخ بگوییم تا اینکه امسال و در یک اتفاق بی سابقه شاهد بی تفاوتی اکثر مسئولین نسبت به خبرنگاران سختکوش، متعهد و مظلوم در شهرستان ری هستیم.

اگرچه خبرنگاران به دلیل انتخاب عاشقانه این راه، نیازی به توجهات و الطاف سالی یکبار مسئولین را ندارند، اما بر هیچ کس پوشیده نیست که همین آقایان و خانم ها در طول سال و برای نمایش عملکرد خودشان و دستگاه متبوعشان، چگونه به رسانه ها متوسل می شوند و حالا در هفته ای که به نام خبرنگاران است، گویا کارهای مهمتری در کارتابل اداری مدیران و مسئولین وجود دارد که هیچ حرکتی و صدایی از ادارات ری به گوش نمی رسد.

مسئولین عزیز و فراموش کار...

خبرنگارانی که در سرما و گرما ؛ قهرمانانه، برای اعتلای نام این دیار هشت هزار ساله و سرزمین صدها مشاهیر و مفاخر معاصر از هر کوششی دریغ نکرده اند را لایق یک مراسم تکریم ندانستید؟ و این همه ی ماجرا نیست و قطعا روزهای نیازآقایان و خانم ها به رسانه ها تکرار خواهد شد و دوباره خواهید فهمید اگر رسانه ها نباشند هیچ عملکردی در ری، به اطلاع مردم و مدیران بالادستی نخواهد رسید!

امیدواریم مسئولین وقتی این متن را می خوانند از خود سوال کنند که واقعا حق خبرنگاران این بود که مورد توجه و تکریم قرار نگیرند؟!!

ما احساس می کنیم برخی از مسئولین گرفتار کار بوده اند و تکریم از روز خبرنگار را یادشان رفته بود! که در روزهای آینده به انتظار می نشینیم این بی تفاوتی شان پایان می یابد یا همچنان بر این کار بی انصافانه خود مصر باقی خواهند ماند.

#همچنان_منتظریم

عید قربان ۱۳۹۸

✍️ #اسمعیل_شاه_محمدی

ارسال نظرات
آخرین اخبار