خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در لشکر ۱۴ امام حسین(ع) و جانشین این یگان با خانواده شهید عبدالخالق درازهی، از شهدای بلوچ دیدار کردند.
کد خبر: ۹۱۶۴۶۱۱
|
۲۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی وتبلیغات لشکر مقدس امام حسین (علیه السلام) نمایندگی ولی فقیه در لشکر وجانشین این یگان به همراه فرمانده قرارگاه سجاد با خانواده شهید عبدالخالق درازهی دیدار نمودند

حجت الاسلام پیراسته در این دیدار ضمن تجلیل از این شهید والا قدر با خانواده ایشان ابراز همدردی نمود و به روایتی از پیامبر اسلام اشاره نمود که با شرافتترین مرگ ها کشته شدن به نحو شهادت است.

نمایندگی ولی فقیه در لشکر امام حسین در ادامه به نقش بسیجیان بلوچ وزحمات آنها برای حفظ تمامیت ارزی جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد وضمن تشکر از مردم زحمت کش بلوچ منطقه به گوشه ای از فعالیت های مردمی لشکر اشاره کرد.

وی در ادامه افزود: شفاعت یکی از درجاتی است که به شهید اعطا می شود که انشالله این شهید ابتدا شفیع خانواده خود وبعد شفیع همه ما شود.

همچنین سرهنگ حسامی جانشین لشکر مقدس امام حسین (ع) در این دیدار ضمن عرض تبریک و تسلیت فرماندهی وکارکنان لشکر به خانواده این شهید گفت: دشمن با اصل نظام مشکل دارد و برای رسیدن به اهداف خود برای بلوچ وپاسدار وبسیجی فرقی قائل نیست.

وی در پایان هدایایی به رسم یادبود به فرزندان شهید اهدا نمود واز فرهنگی لشکر خواست که در جهت ساخت یادمان شهید اقدام نماید

همچنین فرهنگی لشکر مقدس امام حسین (ع) در راستای منویات مقام معظم رهبری به توزیع  مواد خوراکی وپوشاک و...در روستاهای محروم جنوب شرق پرداخت.

لازم به ذکر است شهید عبدالخالق درازهی به همراه شهید سید محسن نقیبی در تیرماه سال جاری در حادثه تروریستی توسط گروهگ جیش الظلم به شهادت رسیدند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها