شهردار ارومیه گفت:اصحاب رسانه باید به این موضوع مهم توجه داشته باشند که آبروی انسان‌ها را در فضای مجازی حفظ کنند چون آبروی از دست رفته به هیچ وجه بازنمی‌گردد.
کد خبر: ۹۱۶۴۵۸۸
|
۲۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، محمد حضرت‌پور در مراسم گرامی‌داشت روز خبرنگار و ‌اختتامیه جشنواره رسانه‌ای پیام‌انقلاب که در فرهنگسرای قرآن شهرداری برگزار شد با تبریک روز خبرنگار و عید قربان، اظهار کرد: امروز نیاز اسلام و ایران، تقویت و توسعه کشور بوده و ذکر مباحث قومیتی مصلحت نیست.

وی در ادامه با اشاره به روز خبرنگار، افزود: اصحاب رسانه باید به این موضوع مهم توجه داشته باشند که آبروی انسان‌ها را در فضای مجازی حفظ کنند چون آبروی از دست رفته به هیچ وجه بازنمی‌گردد.

شهردار ارومیه گفت: نخبگان جامعه یعنی خبرنگاران تنها با دلیل و مدارک می‌توانند موضوعی را نشر دهند و انتشار مطالبی براساس نظرشخصی جایز نیست چون باید در روز قیامت در پیشگاه خداوند پاسخگو باشند.

در ادامه رئیس شورای شهر ارومیه اظهار کرد: زندگی خبرنگار آکنده از مشکلات است و دفاتر روزنامه‌ها با خرید کاغذ و گرانی آن و پرداخت حقوق کارمندان خود مواجه هستند.

محمدرضا علیزاده امامزاده با اشاره به اینکه درآمد خبرنگاران خارجی با ایرانی قابل مقایسه نیست تصریح کرد: با توجه به اینکه شهرداری و شورای شهر ارومیه مدیون رسانه‌ها است بنابراین وظیفه آنها قدردانی از اصحاب رسانه است.

رئیس شورای شهر ارومیه با اشاره به انتظار شورای شهر از خبرنگاران افزود: اصحاب رسانه باید مشکلات شهرداری را بدون ترس، تعصب و به صورت دوستانه مطرح کنند اما متاسفانه هدف برخی تخریب است.

انتهای پیام/ع

ارسال نظرات