مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران گفت: نرخ هر کیلو دام زنده در مراکز عرضه بهداشتی دام ۴۷ هزار تومان است.
کد خبر: ۹۱۶۴۵۷۲
|
۲۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج، سعید راد مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار پیش از ظهر امروز در بازدید از مراکز عرضه بهداشتی دام در جایگاه عرضه منطقه ۲ تهران اظهار کرد: با هماهنگی سازمان میادین میوه و تره بار، ۲۴ مرکز عرضه دام در روز عید سعید قربان به ارائه خدمت به شهروندان تهرانی می پردازند که از این تعداد ۲۱ مرکز به صورت موقت و سه مرکز به صورت دائم فعالیت دارند.

وی با بیان این‌که مراکز عرضه دامی که با نظارت سازمان میادین میوه و تره بار اقدام به ارائه خدمت می‌کنند دارای مزیت‌ است، گفت: مزیت مراکز عرضه دام سازمان میادین میوه و تره بار در این است که دام‌ها در آن توسط دامپزشک با نظارت سازمان دامپزشکی معاینه می‌شوند و در صورتی که چه در مرحله قبل و چه بعد از ذبح بیمار تشخیص داده شود دام و یا لاشه قرنطینه و غرامت آن به افراد پرداخت می‌شود.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران با اشاره به نرخ هر کیلو گوشت دام سبک اظهار کرد: نرخ هر کیلو گوشت گوسفندی ۴۷ هزار تومان است و این قیمت بین ۴۵ تا ۴۷ هزار تومان با توجه به عرضه و تقاضا در نوسان است.

راد با بیان این‌که قیمت‌های مشخص شده کارشناسی است، ادامه داد: امروز فعالیت مراکز عرضه دام تا ساعت ۱۹ و فردا از ۵ صبح تا ۳ بعد از ظهر ادامه خواهد داشت.

وی تصریح کرد: ارائه خدمات در مراکز عرضه دام در ۲۲ منطقه شهرداری تهران به‌صورت رایگان است و به جز مناطق ۴،۱۵ و۱۷ که دارای دو مرکز عرضه دام هستند بقیه مناطق دارای یک مرکز عرضه دام می‌باشند.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران در پایان از افزایش ۱۰ هزار رأسی عرضه دام نسبت به سال گذشته خبر داد و گفت: امسال ۳۰ هزار رأس دام در جایگاه ‌های سازمان میادین میوه و تره بار عرضه شده است که این میزان در سال گذشته ۲۰ هزار رأس بوده است.

ارسال نظرات