خبرهای داغ:
سرپرست ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب:

دفاع از ارزش های انقلاب، رسالت مهم خبرنگاران است

سرپرست ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب گفت: خبرنگاران باید به نحو احسن به رسالت خویش عمل کرده و از ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی دفاع کنند.
کد خبر: ۹۱۶۴۵۶۵
|
۲۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۲

 سرهنگ پاسدار وهاب عباسفام امروز در مراسم تجلیل از خبرنگاران میاندوآب با بیان اینکه نخستین کسی که برای اطلاع رسانی وقایع حضور می یابد خبرنگار است،  اظهار کرد: خبرنگاران حلقه اتصال بین مردم و مسئولان بوده و خبرنگاران در شرایط سخت فعالیت می کنند و شغل آنها از اهمیت بسزایی برخوردار است.

وی با بیان اینکه خبرنگاران نقش مهمی در جامعه دارند و باید به نحو احسن به رسالت خود عمل کنند، افزود: خبرنگاران در فرهنگ سازی و آگاه سازی نقش مهم و خطیری دارند.

وی با اشاره به اینکه خبرنگاران در طول تاریخ انقلاب اسلامی و به ویژه در دوران دفاع مقدس به نقش و رسالت خود در کنار رزمندگان اسلام عمل می کردند و در این راه شهید و جانباز تقدیم انقلاب کرده اند، گفت: خبرنگاران باید با شجاعت و غیرت مانند خبرنگاران دوران دفاع مقدس، اهداف و آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی را دنبال کنند.

این مسوول با تاکید بر اینکه خبرنگاران نقش مهمی در تبیین اهداف والای انقلاب اسلامی و سیره شهدا در جامعه دارند، تصریح کرد: خبرنگاران باید مروج سیره شهدا، اهداف انقلاب و شهدا باشند و ارزش ها را انعکاس دهند.

سرپرست ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب افزود: امروز دشمنان انقلاب اسلامی با امپراطوری رسانه ای به دنبال دست یابی به اهداف خود هستند و خبرنگاران باید در این زمینه به رسالت خود عمل کرده و از ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی دفاع کنند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب گفت: رسالت خبرنگاری، در واقع ادامه و امتداد رسالت انبیا و اولیای الهی بوده و در جهت حفظ ارزش های معنوی جامعه است.

انتهای پیام

ارسال نظرات