خبرهای داغ:
جانشین فرمانده و نمایندگی ولی فقیه در لشکر 14 امام حسین (علیه‌السلام) از مرزهای تحت کنترل این یگان در جنوب شرق کشور بازدید کردند.
کد خبر: ۹۱۶۴۵۴۶
|
۲۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان، به نقل از روابط عمومی لشکر مقدس امام حسین (ع) جانشین فرمانده و نمایندگی ولی فقیه در لشکر 14 امام حسین (علیه‌السلام) از مرزهای تحت کنترل این یگان در جنوب شرق کشور بازدید کردند.

سرهنگ پاسدار غضنفر حسامی، جانشین فرمانده لشکر 14 امام حسین (علیه‌السلام) در حاشیه این بازدیدها اظهار داشت: لشکر ۱۴ امام حسین (ع) با عزمی راسخ وهمتی مضاعف از مرزهای واگذار شده به این یگان محافظت می‌کند.

وی از عملکرد نیروها در واکنش به وضعیت‌های مختلف اعلام رضایت کرد و ضمن تقدیر وتشکر از رزمندگان و مرزبانان این یگان از نزدیک به بررسی مسائل و طرح‌های ارائه شده پرداخت.

لازم به ذکر است در این بازدید مسئول نمایندگی ولی فقیه در لشکر 14 حضرت امام حسین (عیله‌السلام) نیز از زحمات شایسته و بی دریغ رزمندگان این یگان عملیاتی تشکر کرد و به آن‌ها اعلام کرد این مجاهدت‌ها مدیون حمایت وهمکاری خانواده‌های شما رزمندگان فداکار است.

حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالفضل پیراسته در این بازدید مشکلات فرهنگی نیروها را بررسی و به مسئولان مربوطه دستورات لازم جهت پیگیری این امور را صادر کرد.

در این بازدید بسته‌های فرهنگی از قبیل عکس شهدا و کتاب جهت مطالعه کارکنان و برخی دیگر از محصولات فرهنگی توسط روابط عمومی و تبلیغات لشکر امام حسین (علیه‌السلام) توزیع شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها