خبرگزاری بسیج: یازدهمین یادواره شهدای شهر فردوسیه وچهارمین سالگرد تدفین شهدای گمنام با حضور گسترده آحاد مردم و جمعی از مسئولین شهرستانی پس از نماز مغرب و عشاء در بوستان ولیعصر(عج) شهر فردوسیه در جوار مقبره شهدای گمنام برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۶۴۵۳۰
|
۲۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۵

به همت ستاد یادواره شهدای شهر فردوسیه حوزه ۵حضرت مریم (س) و شهرداری شهر فردوسیه  یازدهمین یادواره شهدای شهر فردوسیه وچهارمین سالگرد تدفین شهدای گمنام با حضور گسترده آحاد مردم و جمعی از مسئولین شهرستانی در بوستان ولیعصر(عج) شهر فردوسیه در جوار مقبره شهدای گمنام برگزار شد.

 در این مراسم حاج جواد مجلسی ازفرماندهان دوران دفاع مقدس و از همرزمان شهید ابراهیم هادی      از خاطرات خود با آن شهید بزرگوار و آرمانهای این جوان گفت و سپس داستان چگونگی از جان گذشتگی شهید ابراهیم هادی  که منجر به تسلیم شدن ۱۸ عراقی شد را نقل کرد و از خلوص شهید ابراهیم هادی در مداحی ها و کلامش گفت و ساده و بی ریا بودن مجالس در گذشته ومقایسه آن با مراسمی که در سال های اخیر برگزار می شود.

در ادامه این مراسم  ابوالفضل مراد خانی  به مدیحه ثرایی پرداخت در حاشیه این مراسم قرعه کشی بهترین دلنوشته با هدیه زیارت حرم با صفای امام رضا (ع) انجام شد.

   

 

ارسال نظرات