به مناسبت فرارسیدن روز ۱۷ مرداد ، سالروز شهادت محمود صارمی و روز خبرنگار، طی مراسمی با حضور جلال الدین سلیمی مدیر شعب استان از خبرنگاران و فعالان عرصه خبر و رسانه کردستان تجلیل و قدر دانی بعمل آمد.
کد خبر: ۹۱۶۴۵۱۳
|
۲۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، جلال الدین سلیمی مدیر شعب استان ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهید بزرگوار محمود صارمی و تبریک روز خبرنگار، از خبرنگاران و اصحاب رسانه استان در راستای انعکاس فعالیت ها و اخبار بانک مسکن در زمینه خدمت رسانی بهتر به مردم استان تقدیر کرد و گفت: خبرنگاران با حضور به موقع و هوشمندانه خود در موضوعات مختلف همچون مسائل اقتصادی، اجتماعی می توانند آگاهی و رشد را به جامعه انتقال دهند.

سلیمی به اهمیت خبر و اطلاع رسانی شفاف و بموقع به مردم تأکید کرد و بیان داشت: ارتباطات زیرساخت توسعه است و بدون ارتباطات فرآیند توسعه در هیچ جایی حادث نمی شود و نتیجه فرآیند ارتباطات باید به پذیرش مخاطبان بیانجامد.

وی همچنین افزود: در باب اهمیت و جایگاه خبرنگاران قلم‌فرسایی‌ها شده و سخنرانی‌های زیادی ایراد شده و نقش آنها در آگاهی‌بخشی، توسعه شاخص‌های انسانی و اجتماعی و ترویج فرهنگ تعقل و پرسشگری بر کسی پوشیده نیست.

مدیر شعب استان در ادامه به انتظار شبکه بانکی از اصحاب رسانه در موضوع مطالبات معوق اشاره کرده و افزود: قطعاً گردش پول در اقتصاد کشور با مطالبات معوق کندتر خواهد شد و رسانه ها می توانند با فرهنگ سازی در بازپرداخت مطالبات معوق و منابع در اختیار مشتریان، تأدیه دیون مشتریان در زمان مقرر و پایبندی و تعهد آنها به قراردادهای بانکی، به افزایش توان تسهیلات دهی بانک ها در اجرای پروژه های مهم اقتصادی و عمرانی کمک کنند.

 
ارسال نظرات