جوان‌گرایی در ستاد نماز جمعه شاهرود/تحقق گام دوم انقلاب با جوانان

امام جمعه شاهرود بابیان اینکه جوان گرایی در ستاد نمازجمعه این شهر استارت خورده است، گفت: گام دوم انقلاب توسط همین جوان‌ها عملیاتی و محقق می‌شود.
کد خبر: ۹۱۶۴۴۹۷
|
۲۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حجت‌الاسلام عباس امینی در نشست خبری با حضور خبرنگاران و اصحاب رسانه به مناسبت روز خبرنگار به میزبانی دفتر خود ضمن بیان اینکه طبق فرمایش‌های مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب مبنی بر توجه به جوان و جوان‌گرایی استارت این مقوله از نماز جمعه شاهرود زده‌شده است، ابراز داشت: شاید نتوانیم بقیه دستگاه‌های اجرایی را وادار به این امر کنیم، اما می‌توانیم تحقق بیانیه گام دوم انقلاب را از نهاد خودمان آغاز کنیم که بر این اساس بسیاری از امور برگزاری نماز جمعه شاهرود به جوان‌ها سپرده شد.
وی بابیان اینکه جوان‌گرایی به معنای پیر زدایی نیست، افزود: گاهی یک پیشکسوت به‌اندازه ۱۰ جوان در کار نیرو و انرژی می‌گذارد، لذا جوان‌ها طبق فرمایش مقام معظم رهبری باید از بزرگ‌تر‌ها کار را یاد گرفته و قابلیت‌های خود را آشکار کنند.
امام جمعه شاهرود بابیان اینکه گاهی نقد‌ها منصفانه صورت نمی‌گیرد، ابراز داشت: نباید با نقد غیرمنصفانه به نحوی که مسئول دیگر نتواند خدمت کند رفتار کرد.
امینی بابیان اینکه فضای مجازی می‌تواند سرعت اطلاعات و آگاهی مردم را در چهارچوب قانون افزایش دهد، تصریح کرد: اینکه فضای مجازی به ازای نابودی نشریات مکتوب گام بردارند خدمت به جامعه نیست.
وی بابیان اینکه توقع می‌رود خبرنگاران و اصحاب رسانه به جز خبررسانی اهل مطالعه و تحقیق نیز باشند، افزود: باید بسیار در این فضا مراقب بود تا تشویش صورت نگیرد و قطعا کار با آگاهی، مطالعه و تحقیق در میزان خبررسانی تاثیر گذار خواهد بود.
امام جمعه شاهرود بابیان اینکه در خبررسانی سرعت، شناخت منابع، نگارش بدون غلط و توازن رسانه بسیار مهم است، اضافه کرد: خبرنگار در صورتی می‌تواند وظایف خود را به خوبی انجام دهد که آزاد و مستقل باشد و بتواند آبروی مومن را حفظ کند لذا این موارد از دیگر خصلت‌های این حرفه باید مورد توجه قرار گیرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار