انتقاد بینش پژوهان بینش مطهر به توقف برنامه «پویش کتابخوانی بینش مطهر»
در اقدامی جدید اخیرا در برنامه پویش مطالعاتی بینش مطهر که، حدود یکهفته تیزر آن پخش گردید وعده داده شد که برنامه بزودی پخش میشود.لیکن از پخش این برنامه بنا بدلایلی نامعلوم جلوگیری بعمل آمده است.
کد خبر: ۹۱۶۴۴۹۵
|
۲۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج ، برای اولین بار صداوسیما ملی تصمیم گرفت در قالب برنامه ای با نام « پویش کتابخوانی بینش مطهر » اقدام کند به نشر اندیشه های شهیدمطهری به صورت نظام مند و بر اساس سیر مطالعاتی بینش_مطهر پس از طرح مساله و تشکیل جلسه به مسوولین شبکه_سه شبکه اعلام گردید که آقای علی_مطهری کمافی السابق از اینکه اندیشه های استاد مطهری براساس برنامه بینش مطهر ترویج شود حتما ممانعت خواهد کرد. مسوولین شبکه موضوع را با ریاست سازمان صدا و سیما مطرح نمودند که خوشبختانه آقای دکتر علی عسکری تاکید کردند که این پویش آنقدر ارزشمند است که جلوی مخالفت ها خواهیم ایستاد. پس از پخش تیزرهای تبلیغاتی پویش_بینش_مطهر همانگونه که پیش بینی می شد اقای علی مطهری با تمام توان تلاش میکند برای لغو این برنامه تلویزیونی و چون نتیجه نمی گیرد از طریق رئیس_مجلس و رئیس بنیاد شهید مطهری با فشار و تهدید بالاخره موفق می شود مقاومت مسوولین صدا و سیما را بشکند و آنان را مجبور به توقف برنامه نماید.

علت متوقف شدن برنامه «پویش کتابخوانی بینش مطهر» در شبکه 3 چیست؟
مسوول بینش مطهر به مسولان دلسوز شبکه۳ برای مناظره با اقای علی مطهری و اقای لاریجانی در خصوص عملکرد بنیاد شهید مطهری و انتشارات صدرا اعلام آمادگی نموده است.
به حول و قوه الهی مقاومت خانواده بینش مطهر در مقابل فشار بی منطق و پدیده شوم آقازادگی و صاحبان قدرت و ارتباطات شکسته نخواهد شد.
بینش مطهر افقی فراتر از این بازی های کودکانه افراد بزرگ شده دارد. بینش مطهر به دنبال زمینه سازی اندیشه ظهور است و خانواده بینش مطهر درس هجرت و جهاد را در عرصه فرهنگی در تبدیل معرفت به رفتار به منصه ظهور خواهد رساند.

حال از شورای محترم نظارت برصداوسیما و اعضای محترمی که دغدغه ترویج افکار استاد مطهری را دارند خواهان اهتمام و پیگیری این مسئله هستیم.

ارسال نظرات