به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، برات کریمی عضو هیات مدیره بانک در این همایش، مهم ترین شاخصه توسعه را رشد و ارتقای منابع انسانی عنوان کرد و گفت: جوامعی که به انسان ها و ارزش های والای انسانی اهمیت دادند، به رشد و تکاملی قابل توجه رسیدند. از این رو اگر بخواهیم در بانک نیز به اهداف خود برسیم و توسعه پیدا کنیم باید به منابع انسانی، انگیزه و اهمیت دهیم.

وی به اهمیت افزایش درآمدهای کارمزدی اشاره و تصریح کرد: ما بنگاه اقتصادی هستیم و باید برای ادامه حیات خود تلاش کنیم که این موضوع جز با افزایش سودآوری میسر نمی شود.

کریمی از آمار دریافت کارمزد در شعب استان خراسان رضوی ابراز رضایت کرد و ادامه داد: برای تحقق اهداف بانک و افزایش درآمدها باید به سمتی پیش رویم که در خرید دین، ضمانتنامه و اعتبارات اسنادی رشد داشته باشیم.

در ادامه، دیگر عضو هیات مدیره بانک ضمن تبریک کسب موفقیت استان خراسان رضوی در ارتقای درجه شعب با تلاش همکاران این اداره امور، با اشاره به لزوم اجرای اقتصاد مقاومتی گفت: گرایش بانک به سمت ارائه خدمات متنوع و کارمزد محور، ضامن رشد و ارتقای جایگاه بانک خواهد بود.

مسعود خاتونی عضو هیات مدیره بانک  اظهار کرد: اقتصاد مقاومتی، راهکار اصلی توسعه و پیشرفت اقتصادی کشور است و بانک‌ها می‌توانند با برنامه‌ریزی دقیق و تمهیدات مناسب به این مهم تحقق بخشند.

وی با بیان اینکه استان خراسان رضوی بر روی پای خود ایستاده و اقتصاد مقاومتی را در خود ایجاد کرده است، تصریح کرد: موفقیت در اندیشه پنهان انسان است، باید سعی کنیم این اندیشه پنهان را آشکار سازیم و موفقیت را نه تنها در زندگی شخصی بلکه در زندگی سازمانی فراموش نکنیم.

همچنین فرهاد معقول مدیر امور شعب منطقه دو کشور بانک نیز در این همایش اظهار کرد: افزایش تعداد شعب ارتقا یافته در سال آینده جز با توجه ویژه و تلاش همکاران علی رغم شرایط اقتصادی کنونی امکان پذیر نخواهد بود. همانگونه که در حال حاضر شاهد وقوع این رخداد در شعب استان خراسان رضوی هستیم.

حسن مونسان رییس اداره امور شعب استان خراسان رضوی نیز از رشد منابع در این استان خبر داد و گفت: نرخ رشد تسهیلات پرداختی از جمله خرید دین، ضمانتنامه و اعتبارات اسنادی مثبت است به نحوی که هم اکنون در استان خراسان رضوی شعبه ای وجود ندارد که تسهیلات خرید دین پرداخت نکرده باشد.

وی از افزایش تعداد و کیفیت واحد های مستعد ارتقا در سطح استان خبر داد و افزود: فعالیت های ساختاری اساسی در رسیدگی به پرونده های اعتباری در حال اجراست و تعداد قابل توجه پرونده های تسهیلاتی پرداختی در استان نشان دهنده این موضوع است.

شایان ذکر است، در پایان این مراسم همکاران در گفت وگوی صمیمانه با اعضای هیات مدیره، به بیان دیدگاه ها و دغدغه های خود درخصوص مسائل روز بانک پرداختند.

در پایان همایش، احکام ارتقای درجه به روسای شعب مذکور اهدا شد.