خبرهای داغ:
رئیس بسیج سازندگی کشور در حال حاضر ضعف گروه های جهادی را در تولید و انتشار محتوای رسانه ای دانست و گفت: در دیدار اخیر رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی با جهادگران؛ معظم له به اقدامات رسانه ای گروه های جهادی اشاره داشته و فرمودند خدمات گسترده و خوبتان را هنرمندانه منعکس کنید که باورپذیر باشد.
کد خبر: ۹۱۶۴۴۸۱
|
۲۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۹

به گزارش سرویس بسیج جهاد سازندگی  خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، دکتر محمد زهرایی رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور در اولین دوره آموزشی رسانه ای گروه های جهادی در تهران گفت: در دیدار اخیر رهبر انقلاب صحبت های جامعی پیرامون حرکت های جهادی باید روش و شیوه های جدید گسترش گروه های جهادی و افزودن کمیت عاملین در ضمن توانمندسازی و تخصصی کردن گروه ها در دستور کار قرار گیرد.

زهرایی ابتدا در مورد اهمیت آموزش گروه های جهادی گفت: برای ساماندهی و سازماندهی کامل گروه های جهادی باید ابتدا  شناسایی شبکه جهادگران به خوبی شناخته شده و بتوانیم هر کدام از گروه های جهادی و جهادگران را طبق ظرفیت و توان خود سازماندهی نموده تا بتوان دارای شبکه ای کامل و منسجم طراحی نماییم.

رئیس بسیج سازندگی گام دوم این اقدام را آموزش و توانمند سازی شبکه ایجاد شده دانست و افزود: برای حرکت به سمت تبدیل گفتمان جهادی به گفتمان عمومی جامعه نیاز به آن است که شبکه های جهادگران بتوانند مسائل مهم کشور را دسته بندی کرده و در حل آن مشکلات و مسائل اقدام نمایند.

زهرایی ضمن پر اهمیت خواندن این دوره های آموزشی گفت: برای نخستین بار و با همکاری شبکه افق، دانشکده فرهنگ و رسانه دانشگاه امام حسین (ع) و بسیج سازندگی برای ورود جدی گروه های جهادی به امر مهم تولید محتوا در حوزه رسانه این دوره برگزار شده است.

وی گفت: گروه های جهادی در عرصه اقدام برای محرومیت زدایی خوب فعالیت می نمایند اما در بازنمایی اقدامات خود ضعف دارند. اگر در گام نخست در  4هزار گروه جهادی ما دارای رابط رسانه ای باشیم  با توانمند سازی این عزیزان می شود پیام های مشخص و منسجم در افکار عمومی منعکس کرد.

زهرایی در حال حاضر ضعف گروه های جهادی را در تولید و انتشار محتوای رسانه ای دانست و گفت: در دیدار اخیر رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی با جهادگران؛ معظم له به اقدامات رسانه ای گروه های جهادی اشاره داشته و فرمودند  خدمات گسترده و خوبتان را هنرمندانه منعکس کنید که باورپذیر باشد.

هر تفکری در تضعیف بسیج گام بردارد مظهر نفوذ است

رئیس سازمان بسیج سازندگی گفت: وقتی این کلام ولایت برای اهمیتی چند برابر پیدا میکند که مولا و مقتدایمان جهادگران را با عباراتی چون سفیران کار و تلاش، مظهر مجسم آیه قرآن، مژده آینده بهتر و تصویر واقعی از کشور معرفی نمودند. پس باید بتوانیم برای تبدیل این حرکت عظیم به گفتمان عمومی و رایج در کشور و پاسخ به فرمان ولی امرخودمان کاری در تراز انقلاب انجام دهیم.

زهرایی اشاره داشت: بسیج نهاد مردمی و دستاورد بی بدیل انقلاب اسلامی است. خاستگاه جهادگران را مقام معظم رهبری در بسیج سازندگی قرار دادند و به همین دلیل گروههای جهادی هیچ زمانی در سیطره گروه های ذی نفع سیاسی و اقتصادی قرار نداشته و پاک و زلال ماندند. هر تفکری در تضعیف بسیج گام بردارد مظهر نفوذ است.

رئیس بسیج سازندگی گفت: خلأ موجود در گسترش حرکت های جهادی تثبیت و رسمیت بخشیدن و  عدم سهم برای نقش آفرینی جهادگران در عرصه های دستگاههای اجرایی ونهادهای حاکمیتی است. برای ترویج روحیه جهادی باید زمینه حداکثری حضور جهادگران وجوانان در بدنه نظام اداری فراهم شود.

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها